  • 11. Data: 2017-03-21 16:20:25
    Temat: Re: Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > Te, o których napisałem jak w cytacie, są kablowe, i wpina się je do
    > USB, zaś insze mam via BT, i tylko te drugie "kaszlą". Komp nie ma
    > własnego BT, potrzebny jest dongiel, ale na W-10 on mi nie działa, bo
    > brak mu odpowiedniego sterownika, gra tylko pod starszą Windą...

    to bardzo dziwne że nawet te kablu kaszlą :|

    a mógłbyć podać modele tych słuchawek ??

  • 12. Data: 2017-03-22 01:41:29
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-03-21 o 16:20, Grzegorz pisze:

    > to bardzo dziwne że nawet te kablu kaszlą :|

    Hm, weź z łaski swojej przeczytaj nieco uważniej to, co ze mnie byłeś
    wszak łaskaw zacytować, i zastanów się chwilę, "które kaszlą"?

    > a mógłbyć podać modele tych słuchawek ??

    Jak mnie najdzie, żeby odszukać pudełko, bo *może* jeszcze mam...

  • 13. Data: 2017-03-22 10:41:23
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-03-21 o 16:20, Grzegorz pisze:

    > a mógłbyć podać modele tych słuchawek ??

    Nie znalazłem pudełek, więc zerknąłem na Allegro, i podobne jak te moje
    kabelkowe są tu:
    http://allegro.pl/sluchawki-sportowe-bezprzewodowe-m
    p3-radio-fm-i6476895206.html?reco_id=3c5c1ea3-0ee1-1
    1e7-ba77-027d0b99d793&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_
    allegro&bi_m=reco&bi_c=Product

    Uwaga! gdybyś chciał takie kupować, to one BT *nie* mają! No i są w nich
    jeszcze inne "zalety" ;-) Ale co można chcieć, za 16 zeta?

    Zaś co do bluetooth'owych to straciłem cierpliwość, bo jest tego ilość
    zaiste imponująca: 840... stron! Otwórz sobie, i poszukaj:
    https://allegro.pl/listing?string=s%C5%82uchawki%20b
    luetooth&bmatch=s0-ele-1-4-0320

    Jeżeli przymierzasz się do kupna, to daj znać, sypnę wtedy garścią
    bezwartościowych porad ;-)

  • 14. Data: 2017-03-22 21:34:58
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    ja osobiście jakbym miał kupić słuchawki na Bluetooth-a to bym kupił te
    [
    http://allegro.pl/sluchawki-jbl-synchros-e50bt-sony-
    iphone-bluetooth-i6721374787.html
    ]

  • 15. Data: 2017-03-24 22:16:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-22 o 10:41, JaNus pisze:

> [...]
    luetooth&bmatch=s0-ele-1-4-0320

    > Jeżeli przymierzasz się do kupna, to daj znać, sypnę wtedy garścią

    Mnie by takie interesowały, tylko one sa takie toporne. Jak na koński łeb.
    http://allegro.pl/sluchawki-bezprzewodowe-bluetooth-
    radio-fm-mp3-sd-i6667248778.html

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-03-24 23:47:45
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-03-24 o 22:16, Animka pisze:
    > Mnie by takie interesowały, tylko one sa takie toporne. Jak na koński
    > łeb.
    > http://allegro.pl/sluchawki-bezprzewodowe-bluetooth-
    radio-fm-mp3-sd-i6667248778.html

    No to "takie", czy nie-takie? ;-)
    Pałąk w nich wygląda na faktycznie (i niepotrzebnie) zbyt masywny, ale
    same "przyuszniki" swoją wielkość mieć powinny. No chyba, że ktoś
    chciałby biegać w słuchawkach, to wtedy lepsze są takie "stetoskopowe",
    douszne, z leciutkim pałąkiem biegnącym z tyłu głowy, podobne do
    podlinkowanych przeze mnie wcześniej. Ale lepiej aby uszy były w pełni
    przykryte, bo nawet i wtedy, gdy jedziesz autobusem, to silnik słychać
    wyraźnie, pomimo solidnych osłon.

    Wybór na samym tylko Allegro jest oszałamiający, nic tylko przebierać i
    wybierać. Lecz w tym zatrzęsieniu nie znalazłem takich ze sterczącym
    mikrofonem na wysięgniku. Bo w moich ten mikrofon (i chyba we wszystkich
    pozostałych) jest wbudowany w "przyuszniki", a w efekcie, gdy ich się
    używa do rozmowy telefonicznej (jedna z ważniejszych dla nich funkcji)
    to rozmówca nie słyszy co się do tego debilnego mikrofoniku mówi, a
    raczej nie-do-niego, bo mocno *obok*. No i takie umiejscowienie
    mikrofonu powoduje, że łapie on dźwięki dookolne, na równi z głosem
    użytkownika.

    Inną wadą (choć może są modele, gdzie to zrobiono lepiej niż w moich)
    jest to, że używanie wbudowanego radia jest wielce upierdliwe, jako że
    zupełnie nie wiadomo, na jakiej jest się aktualnie częstotliwości. Czy
    tak trudno było zrobić odpowiedni interfejs programowy, który by działał
    po podłączeniu ich via USB do kompa? Powinien wtedy wyświetlać ową
    ustawioną częstotliwość. A tak to stacji się szuka całkiem po omacku, no
    i odnaleźć ulubioną jest bardzo trudno. Zresztą odbiór często jest
    zakłócany z powodu kiepskiej anteny: gdy się człowiek przemieszcza, to
    fala często zanika, pomaga przyłożenie... ręki do słuchawek! Dziwne
    zaiste, czy tak trudno jest zrobić nieco dłuższą, zwijaną antenę?

    Kolejna rzecz to fakt, iż gdy się słucha muzyki, czy to z wbudowanego
    radia, czy kardy SD, to słuchawki (przynajmniej te moje) nie "czuwają"
    nad wezwaniem z telefonu, więc nie przełączą się automatycznie, kiedy
    ten zadzwoni. Choć przecież w opisie ich jest, że niby to robią ale...
    tylko wtedy, gdy za ich pomocą słucha się muzyki emitowanej przez
    telefon! A nie z własnego FM, czy mSD...

  • 17. Data: 2017-03-25 15:43:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-24 o 23:47, JaNus pisze:
> [...]
    > wyraźnie, pomimo solidnych osłon.
    >
    > Wybór na samym tylko Allegro jest oszałamiający, nic tylko przebierać i

    Wlaśnie, tego jest mnóstwo i nie wiadomo za bardzo co wybrać. Można
    spojrzeć ile ludzi kupiło. Jak sporo ludzi kupiło tzn, że ten towar nie
    jest zły.
    Lecz w tym zatrzęsieniu nie znalazłem takich ze sterczącym
    > mikrofonem na wysięgniku.

    Mam parę sztuk słuchawek, jedne ze sterczącym mikrofonem (można odginac
    we wszystkie strony), dwie pary od telefonów, takie douszne, ale chyba
    dla słonia. w moje uszy nie wejdą. W związku z tym nie mogę sobie
    posłuchać radia w razie czego z telefonu. Słuchawki z bluetooth do
    słuchania z telefonu muzyki czy radia by się przydały, a nawet w domu-z
    komputera. Mogłabym sobie w nich łazić po mieszkaniu, a muzyka by nie
    bębniła do innych mieszkń.

    Bo w moich ten mikrofon (i chyba we wszystkich
    > pozostałych) jest wbudowany w "przyuszniki", a w efekcie, gdy ich się
    > używa do rozmowy telefonicznej (jedna z ważniejszych dla nich funkcji)

    To raczej dobre, bo mikrofon nie sterczy.

> [...]
    > raczej nie-do-niego, bo mocno *obok*. No i takie umiejscowienie
    > mikrofonu powoduje, że łapie on dźwięki dookolne, na równi z głosem

    Tak już chyba musi być. Każdy mikrofon złapie wszystkie dźwięki, yak jak
    np. dyktafon.
    Są jakieś ustawienia w tych słuchawkach, żeby ustawić czy przełączać?

    > Inną wadą (choć może są modele, gdzie to zrobiono lepiej niż w moich)
    > jest to, że używanie wbudowanego radia jest wielce upierdliwe, jako że
    > zupełnie nie wiadomo, na jakiej jest się aktualnie częstotliwości.

    W moim telefonie radio gra jak podłączę słuchawki i stacje się ustawia w
    telefonie, albo automatyczne wyszukiwanie stacji.
    Czy
    > tak trudno było zrobić odpowiedni interfejs programowy, który by działał
    > po podłączeniu ich via USB do kompa?

    To wreszcie ty masz słuchawki bluetooth, czy na USB?

> [...]
    > fala często zanika, pomaga przyłożenie... ręki do słuchawek! Dziwne
    > zaiste, czy tak trudno jest zrobić nieco dłuższą, zwijaną antenę?

    Nie widziałam, to nie mogę w tym temacie nic napisac.

> [...]
    > tylko wtedy, gdy za ich pomocą słucha się muzyki emitowanej przez
    > telefon! A nie z własnego FM, czy mSD...

    Chyba musisz kupić sobie lepsze słuchawki.
    Nie wiem czy słuchasz w autobusie. Ja nie jestem zwolenniczką. Śmiać mi
    sie chce ja widzę prawie każdą młoda osobę, która zaraz po tym jak
    wskoczy do autobusu to bierze telefonik, słuchaweczki na uszy i łup na
    siedzenie. Jak dla mnie to te osoby są zakompleksione, jakieś zamknięte
    w sobie, może nie potrafią z ludźmi rozmawiać tylko już z telefonem.

    --
    animka

  • 18. Data: 2017-04-02 13:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaNus bez@adresu ...

    > Teoria mówi, że to pierwsze, czyli parujesz urządzenia, i dodatkowo
    > ustawiasz w kompie aby owa wieża była uznana za "godną zaufania" (czy
    > coś takiego), bo bez tego to będziesz musiał dawać zgodę ręcznie, za
    > każdym razem.

    No wiec tak:
    mini wieza blaupunkt MS40BT
    Do tego w komputerze adapter:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=5935154236

    W komputerze widac wieze, paruje, niby wszystko jest ok, sprzet pojawia się
    na liscie sprzetów (urzadzenia i drukarki) jako słuchawki bezprzewodowe BT
    MS40BT ale jednak wieza pokazuje NO BT.

    Sparowanie telefonu z wieza przebiega bez problemu i dzwiek odtwarzany na
    komórce leci przez wieze.

    Sparowanie telefonu z komputerem udaje się, ale tutaj nie ma dzwiekowego
    efektu ani w jedna ani w druga strone.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 19. Data: 2017-04-02 21:15:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Grzegorz pisze tak:

    > czy to będzie działać ??

    Mam stałe opóźnienie laptop --> głośnik BT :) z pół sekundy.

    Muzy, radia można słuchać ale film, koncert odpada.

    dongle
    http://www.logilink.eu/showproduct/BT0015.htm

    głośnik
    http://www.maplin.co.uk/p/juice-bar-portable-bluetoo
    th-speaker-black-n17eb

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 20. Data: 2017-04-02 21:19:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > W komputerze widac wieze, paruje, niby wszystko jest ok, sprzet
    > pojawia się na liscie sprzetów (urzadzenia i drukarki) jako
    > słuchawki bezprzewodowe BT MS40BT ale jednak wieza pokazuje NO BT.

    Trzeba wleżć w wieżę i kliknąć dwa razy A2DP service
    aż się zrobi status connected.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.