    Subject: Re: Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <58d59a1a$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <58d5a206$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Sat, 25 Mar 2017 15:43:42 +0100

    W dniu 2017-03-24 o 23:47, JaNus pisze:
> [...]
    radio-fm-mp3-sd-i6667248778.html

    > No to "takie", czy nie-takie? ;-)
    > Pałąk w nich wygląda na faktycznie (i niepotrzebnie) zbyt masywny, ale
    > same "przyuszniki" swoją wielkość mieć powinny. No chyba, że ktoś
    > chciałby biegać w słuchawkach, to wtedy lepsze są takie "stetoskopowe",
    > douszne, z leciutkim pałąkiem biegnącym z tyłu głowy, podobne do
    > podlinkowanych przeze mnie wcześniej. Ale lepiej aby uszy były w pełni
    > przykryte, bo nawet i wtedy, gdy jedziesz autobusem, to silnik słychać
    > wyraźnie, pomimo solidnych osłon.
    >
    > Wybór na samym tylko Allegro jest oszałamiający, nic tylko przebierać i
> [...]

    Wlaśnie, tego jest mnóstwo i nie wiadomo za bardzo co wybrać. Można
    spojrzeć ile ludzi kupiło. Jak sporo ludzi kupiło tzn, że ten towar nie
    jest zły.
    Lecz w tym zatrzęsieniu nie znalazłem takich ze sterczącym
    > mikrofonem na wysięgniku.

    Mam parę sztuk słuchawek, jedne ze sterczącym mikrofonem (można odginac
    we wszystkie strony), dwie pary od telefonów, takie douszne, ale chyba
    dla słonia. w moje uszy nie wejdą. W związku z tym nie mogę sobie
    posłuchać radia w razie czego z telefonu. Słuchawki z bluetooth do
    słuchania z telefonu muzyki czy radia by się przydały, a nawet w domu-z
    komputera. Mogłabym sobie w nich łazić po mieszkaniu, a muzyka by nie
    bębniła do innych mieszkń.

    Bo w moich ten mikrofon (i chyba we wszystkich
    > pozostałych) jest wbudowany w "przyuszniki", a w efekcie, gdy ich się
    > używa do rozmowy telefonicznej (jedna z ważniejszych dla nich funkcji)

    To raczej dobre, bo mikrofon nie sterczy.

    > to rozmówca nie słyszy co się do tego debilnego mikrofoniku mówi, a
    > raczej nie-do-niego, bo mocno *obok*. No i takie umiejscowienie
    > mikrofonu powoduje, że łapie on dźwięki dookolne, na równi z głosem
    > użytkownika.

    Tak już chyba musi być. Każdy mikrofon złapie wszystkie dźwięki, yak jak
    np. dyktafon.
    Są jakieś ustawienia w tych słuchawkach, żeby ustawić czy przełączać?

    > Inną wadą (choć może są modele, gdzie to zrobiono lepiej niż w moich)
    > jest to, że używanie wbudowanego radia jest wielce upierdliwe, jako że
    > zupełnie nie wiadomo, na jakiej jest się aktualnie częstotliwości.

    W moim telefonie radio gra jak podłączę słuchawki i stacje się ustawia w
    telefonie, albo automatyczne wyszukiwanie stacji.
    Czy
    > tak trudno było zrobić odpowiedni interfejs programowy, który by działał
    > po podłączeniu ich via USB do kompa?

    To wreszcie ty masz słuchawki bluetooth, czy na USB?

    Powinien wtedy wyświetlać ową
    > ustawioną częstotliwość. A tak to stacji się szuka całkiem po omacku, no
    > i odnaleźć ulubioną jest bardzo trudno. Zresztą odbiór często jest
    > zakłócany z powodu kiepskiej anteny: gdy się człowiek przemieszcza, to
    > fala często zanika, pomaga przyłożenie... ręki do słuchawek! Dziwne
    > zaiste, czy tak trudno jest zrobić nieco dłuższą, zwijaną antenę?

    Nie widziałam, to nie mogę w tym temacie nic napisac.

    > Kolejna rzecz to fakt, iż gdy się słucha muzyki, czy to z wbudowanego
    > radia, czy kardy SD, to słuchawki (przynajmniej te moje) nie "czuwają"
    > nad wezwaniem z telefonu, więc nie przełączą się automatycznie, kiedy
    > ten zadzwoni. Choć przecież w opisie ich jest, że niby to robią ale...
    > tylko wtedy, gdy za ich pomocą słucha się muzyki emitowanej przez
    > telefon! A nie z własnego FM, czy mSD...

    Chyba musisz kupić sobie lepsze słuchawki.
    Nie wiem czy słuchasz w autobusie. Ja nie jestem zwolenniczką. Śmiać mi
    sie chce ja widzę prawie każdą młoda osobę, która zaraz po tym jak
    wskoczy do autobusu to bierze telefonik, słuchaweczki na uszy i łup na
    siedzenie. Jak dla mnie to te osoby są zakompleksione, jakieś zamknięte
    w sobie, może nie potrafią z ludźmi rozmawiać tylko już z telefonem.

    --
    animka