  • 61. Data: 2013-10-02 14:59:30
    Temat: Re: Zestaw do oceny
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-09-28 02:37, Santana pisze:

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie chce numeru buta tylko konkretnej informacji. Kogo reprezentujesz
    > "miszczu"? Ogólniki którymi karmisz leszczy to sobie możesz włożyć. Tam
    > gdzie chcesz. Jak ja robiłem z kompami to ty chodziłeś na borówki z
    > drabiną.

    To bajkopisarz, a orty wali w co drugim zdaniu, gdy przychodzi do
    konkretów to odpowiada ogólnikowo lub nie na temat.
    Jak go przycisnąć to zaczyna się obrażanie i bluzgi.
    Wielka firma i tysiące sztuk sprzedaży,to jego konik ;-)

  • 62. Data: 2013-10-04 21:00:06
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-10-02 11:50, Przemysław Ryk pisze:

    > Ano nie bez przyczyny. Mnie osobiście moje Core 2 Duo E8400 spokojnie
    > jeszcze by się wyrobiło przez dobry rok czy dwa, gdybym tylko mógł w płytę
    > wstawić więcej, niż 8GB ram. A tak muszę wymienić płytę, procesor i pamięci.
    > :)

    Tylko nie kupuj Windows 7 Home (ja niestety nie sprawdziłem) - ma
    ograniczenie do 16 GB.

  • 63. Data: 2013-10-05 22:55:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 21:00:06 +0200, BQB napisał(a):

    > Tylko nie kupuj Windows 7 Home (ja niestety nie sprawdziłem) - ma
    > ograniczenie do 16 GB.

    To już też sprawdziłem - jakoś do wersji Home nie mam przekonania. ;D

    [ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never ]
    [ getting it. (Max Payne) ]

  • 64. Data: 2013-10-06 01:39:01
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...

    > Ano nie bez przyczyny. Mnie osobiście moje

    No tak, najgorsze są przypadki gdy ktoś przekłada wiekszość hardware ze
    starego kompa, a w dodatku wystarcza mu procesor typu E8400. Wtedy jemu
    koszt upgrade'u do systemu 64 GB rzeczywiście znacząco podnosi cena i nowej
    płyty (500 zł) i nowego CPU (1000 zł za najsłabszego i7 na LGA2011).

> [...]
    > jeszcze by się wyrobiło przez dobry rok czy dwa, gdybym tylko mógł w płytę
    > wstawić więcej, niż 8GB ram. A tak muszę wymienić płytę, procesor i

    Ale cię satysfakcjonuje 32 GB, a do tego wystarczy płyta za 250 zł (do
    dowolnej podstawki - LGA1150, LGA1155, AM3+, FM2) oraz CPU za 200 zł. Więc
    główny koszt to będzie tylko pamięć (conajmniej 1000 zł za 4 najtańsze
    moduły 8 GB).

  • 65. Data: 2013-10-16 04:33:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 01:39:01 +0200, maX napisał(a):

> [...]
    > koszt upgrade'u do systemu 64 GB rzeczywiście znacząco podnosi cena i nowej
    > płyty (500 zł) i nowego CPU (1000 zł za najsłabszego i7 na LGA2011).

    Do pracy na co dzień - wystarcza. Naprawdę. Owszem - przy zabawach z użyciem
    maszyn wirtualnych rdzeni brakuje, ale najbardziej brakuje możliwości
    obsadzenia w płycie więcej niż 8GB ram. :(

> [...]
    > dowolnej podstawki - LGA1150, LGA1155, AM3+, FM2) oraz CPU za 200 zł. Więc
    > główny koszt to będzie tylko pamięć (conajmniej 1000 zł za 4 najtańsze

    32GB satysfakcjonujące są dla mnie na dzień dzisiejszy. Mieć możliwość
    rozszerzenia do 64 - chętnie. Pełna obsługa kwestii związanych z
    wirtualizacją, możliwość wykorzystania wbudowanej karty graficznej - bardzo
    chętnie. A do tego staram się z maszyny wyduszać ile się da - dlatego u mnie
    ten E8400 pod obciążeniem ma zegar 3,9 GHz, a nie 3,0. :)

    [ Nie jestem wojującym ateistą, mój ateizm jest łagodny i współczujący; ]
    [ To mój antyklerykalizm jest wściekły jak sk... (znalezione w necie) ]

  • 66. Data: 2013-11-01 13:12:49
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 29.09.2013 02:38, Raffaello pisze:
    > Zależy co na nich masz. Ja miałem przypadki, że na jedną maszynę 4 GB RAMu
    > wydzielonego było stanowczo mało.

    Na jednej środowisko do pisania książki (czyli głównie Word),
    na drugiej środowisko opisywane w książce (czyli ostatnio był
    to Visual Studio 2012 na przykład), na trzeciej cokolwiek co
    mi jest potrzebne (jakieś dodatkowe serwery, albo jakieś nie-
    zaufane środowisko testowe).

    Generalnie staram się unikać pamięciożernego, nieekonomicznie
    napisanego oprogramowania po prostu.

    """""""|
    | | |
    ......./