  • 1. Data: 2010-04-23 09:51:27
    Temat: Motocyklem po buspasie?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Tak sobie patrze na strone o otwarciu sezonu na Bemowie i zaciekawilo
    mnie cus takiego:

    Motocyklem
    po buspasie?
    (szczegóły wkrótce)

    Ktos cos wie? Nie zeby mi to robilo jakas wielka roznice ale czyzby
    ktos z naszych wspanialych decydentow przejrzal na oczy? Cos mi
    wierzyc sie nie chce...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-04-23 12:48:17
    Temat: Re: Motocyklem po buspasie?
    Od: n...@s...com

    TAK!.
    (ale w Londynie).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-04-23 14:14:09
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-23 14:48, n...@s...com pisze:
    > On Fri, 23 Apr 2010 09:51:27 +0000 (UTC), AZ
    >
    > TAK!.
    > (ale w Londynie).

    Może stamtąd przyjechał i było dlań oczywiste?

    Dżiizz.. ale my jesteśmy daleko w tyle... Nie tylko w "tem-temacie"... :-(

    --
    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2010-05-12 23:19:41
    Od: gloon <w...@s...pl>

    (pj) pisze:

    > Może stamtąd przyjechał i było dlań oczywiste?
    >
    > Dżiizz.. ale my jesteśmy daleko w tyle... Nie tylko w "tem-temacie"... :-(

    Ouć ... z tym polskim zacofaniem w stosunku do angoli to bym sie
    zapowstrzymal :-)