-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!s21g2000vbb.googlegroups.com!not-for
-mail
From: Ekim <e...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Zephyr 550 - dławi, gaśnie, pracuje nierówno
Date: Fri, 8 May 2009 03:08:04 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 35
Message-ID: <9...@s...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 193.109.244.29
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1241777284 1712 127.0.0.1 (8 May 2009 10:08:04 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 May 2009 10:08:04 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: s21g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=193.109.244.29;
posting-account=T0ad-QoAAADN3KnGMsJyFRnhonq1rAka
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 ISA2, 1.1 ISA1
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10)
Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:597597
[ ukryj nagłówki ]Witam,
przeszukałem nieco grupę ale nie znalazłem, zatem
wczoraj podczas jazdy do pracy jakiś kilometr przed celem moto
(Kawasaki Zephyr ZR 550B '91) zaczęło tracić moc na niskich obrotach.
Silnik zaczął pracować "nierównie". Do pracy dojechałem ale pod koniec
było gorzej. Przy lekkim odchyleniu manetki dało się utrzymać 3-4
krpm, jednak po odkręceniu (lekko lub mocniej) gasł. Bez trzymania
gazu dławi się , telepie i gaśnie. Poszedłem do pracy.
Po powrocie nie miałem problemów z odpaleniem (ze ssaniem of korz) ale
symptomy się utrzymały. Zdążyłem dotknąć rur tak po minucie pracy
silnika i jedna ewidentnie była ciepła - reszta gorąca.
Udało mi się utrzymać moto w ruchu dzięki pozycji PRI (zalewanie
gaźników) ale moto stale trzymał 3-4 krpm (mam nadzieję że mu to nie
zaszkodziło). Po drodze zalałem 98-kę i wykluczyłem problem braku
paliwa. Co jakiś czas zmieniałem zawór paliwa w pozycję ON ale po
kilometrze zaczynały się problemy z przyspieszeniem. Zmieniałem wtedy
na chwilę na PRI i tak w kółko przez 10 km.
Czy mi się zdaje czy to klasyczne symptomy zatkanego gaźnika?
Dziś niestety oglądałem motongi z puszki :(((
Pozdrawiam
------
Ekim
Mały Zephyr '91
Wawa
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.09 22:18 PanAdol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-02 Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- 2024-12-02 Usiłowanie zabójstwa
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=