eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZephyr 550 - dławi, gaśnie, pracuje nierównoZephyr 550 - dławi, gaśnie, pracuje nierówno
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!s21g2000vbb.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: Ekim <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Zephyr 550 - dławi, gaśnie, pracuje nierówno
    Date: Fri, 8 May 2009 03:08:04 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <9...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 193.109.244.29
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1241777284 1712 127.0.0.1 (8 May 2009 10:08:04 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 May 2009 10:08:04 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: s21g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=193.109.244.29;
    posting-account=T0ad-QoAAADN3KnGMsJyFRnhonq1rAka
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 ISA2, 1.1 ISA1
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10)
    Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:597597
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    przeszukałem nieco grupę ale nie znalazłem, zatem

    wczoraj podczas jazdy do pracy jakiś kilometr przed celem moto
    (Kawasaki Zephyr ZR 550B '91) zaczęło tracić moc na niskich obrotach.
    Silnik zaczął pracować "nierównie". Do pracy dojechałem ale pod koniec
    było gorzej. Przy lekkim odchyleniu manetki dało się utrzymać 3-4
    krpm, jednak po odkręceniu (lekko lub mocniej) gasł. Bez trzymania
    gazu dławi się , telepie i gaśnie. Poszedłem do pracy.

    Po powrocie nie miałem problemów z odpaleniem (ze ssaniem of korz) ale
    symptomy się utrzymały. Zdążyłem dotknąć rur tak po minucie pracy
    silnika i jedna ewidentnie była ciepła - reszta gorąca.

    Udało mi się utrzymać moto w ruchu dzięki pozycji PRI (zalewanie
    gaźników) ale moto stale trzymał 3-4 krpm (mam nadzieję że mu to nie
    zaszkodziło). Po drodze zalałem 98-kę i wykluczyłem problem braku
    paliwa. Co jakiś czas zmieniałem zawór paliwa w pozycję ON ale po
    kilometrze zaczynały się problemy z przyspieszeniem. Zmieniałem wtedy
    na chwilę na PRI i tak w kółko przez 10 km.

    Czy mi się zdaje czy to klasyczne symptomy zatkanego gaźnika?

    Dziś niestety oglądałem motongi z puszki :(((

    Pozdrawiam

    ------
    Ekim
    Mały Zephyr '91
    Wawa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: