    From: Maru <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Zegar BIOS spóźnia
    Date: Sun, 03 May 2009 13:08:03 +0200

    Witam, po długim szukaniu i kombinowaniu poddałem się.
    Sprawa wygląda następująco:
    padł kontroler IDE na płycie, płyta trafiła do serwisu i usterka została
    usunięta (ASUS M2N). Nie wiem czy uszkodzeniu mógł ulec jeszcze jakiś
    element.
    Po jakimś czasie (może 2 tyg.) po odłączeniu zasilania zegar w BIOSIE
    zaczął spóźniać i to sporo bo nawet kilka godz./dobę. Baterię wymieniłem
    i jedyny plus taki, że teraz jest to tylko ok. 15 min./dobę. Reset
    ustawień BIOSU, flash nic nie pomaga.
    Dopóki komputer jest pod zasilaniem (wyłączony) wszystko jest OK,
    całkowite odcięcie od napięcia dopiero powoduje opóźnianie zegara.
    Już mi brak koncepcji, chyba będzie trzeba z tym żyć.