  • Data: 2014-05-29 14:28:44
    Temat: Zdjęcie jako dowód miejsca przekroczenia szybkości
    Od: "Adam" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdy 5 lat temu policja zrobiła mi zdjęcie z krzaków,
    po jakimś czasie przyszło wezwanie do Wydziału
    Ruchu Drogowego, gdzie pokazano mi to zdjęcie
    i po zapłaceniu mandatu sprawa się skończyła.

    Dzisiaj prawdopodobnie też zrobiono mi zdjęcie,
    ale teraz podobno nie można go zobaczyć.
    Nie chodzi mi o to czy ja jestem na tym zdjęciu
    czy nie, ale o miejsce gdzie zostało ono zrobione.
    A zostało zrobione zaraz po odwołaniu ograniczenia
    szybkości do 30 km/h. Miałem prawie 70 km/h.
    Przekroczenie było, ale w stosunku do 50 km/h,
    co może tylko pokazać zdjęcie.

    Jak to teraz jest? Czy w takiej sytuacji muszą pokazać
    mi zdjęcie czy nie? Czy jeżeli nie przyjmę mandatu,
    to w sądzie zdjęcie będą musieli pokazać?

    I tak przy okazji. Jak wygląda sprawa planowanej zmiany
    przepisów w sprawie odbierania prawa jazdy za dwukrotne
    przekroczenie dozwolonej szybkości? Na jakim jest etapie?

    Adam