  • 11. Data: 2011-04-06 15:17:02
    Temat: Re: Zdjęcia z Indii
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    keimak napisał(a):
    > (i komentowania) zdjęcia na :
    > http://www.flickr.com/photos/60077364@N08/
    Cud, miód, i orzeszki :)
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2011-04-06 15:24:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Arkadiusz Stopa napisał(a):
    > Fajne, ale lepiej by się to oglądało, gdyby opisy nie były tak
    > prymitywnie lakoniczne. Wszak to fotografia typowo podróżnicza
    > i aż prosi się o więcej informacji. No i skoro zapraszasz tutaj,
    > to wypadało by to po polsku opisać.
    ROTFL

    Ulżę Ci. Znasz Google Chrome ?
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2011-04-06 19:33:57
    Od: "uhikura" <u...@N...gazeta.pl>

    zazdroszczę wyprawy ...

    dla nas to inny świat - w zasadzie fikcja - tam jest to rzeczywistość
    ot - taka refleksja

  • 14. Data: 2011-04-07 05:26:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 19:33:57 +0000 (UTC), uhikura napisał(a):

    > dla nas to inny świat - w zasadzie fikcja - tam jest to rzeczywistość

    i odwrotnie - dla nich nasz świat też jest dziwny...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2011-04-07 06:46:47
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    > i odwrotnie - dla nich nasz świat też jest dziwny...

    Dokładnie tak, w czerwonym forcie to nie oni byli ciakawostką ale my. Może
    bardzie ja niż żona - bo nie dośc że biały ale i łysy. Niektórzy prosili o
    pozowanie z nimi, inni robili z ukrycia...:)

  • 16. Data: 2011-04-07 08:15:11
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    > trzeba założyć że na pewnym poziomie wypada znać angielski :)
    > choćby w minimalnym stopniu.
    ----------------------
    Z angielskim akurat nie mam najmniejszych problemów
    i nawet mam na to papier. Co nie zmienia faktu, że Tutaj
    wypada pisać po polsku.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 17. Data: 2011-04-07 15:55:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arkadiusz Stopa wrote:
    > ----------------------
    > Z angielskim akurat nie mam najmniejszych problemów
    > i nawet mam na to papier. Co nie zmienia faktu, że Tutaj
    > wypada pisać po polsku.

    no to napisał po polsku, a galeria jest int.

  • 18. Data: 2011-04-07 15:56:12
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 07/04/2011 16:55, Marek Dyjor wrote:

    > no to napisał po polsku, a galeria jest int.

    Już tak nie płacz, tam są raptem dwa słowa pod co piątym zdjęciem, ich
    nieznajomość w niczym nie psuje odbioru galerii.

    Kamil

  • 19. Data: 2011-04-07 16:20:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamil wrote:

    > Już tak nie płacz, tam są raptem dwa słowa pod co piątym zdjęciem, ich
    > nieznajomość w niczym nie psuje odbioru galerii.

    pomyliły cie się posty ja nie płaczę, mnie to nie przeszkadza, płacze kolega
    Arek

  • 20. Data: 2011-04-08 08:57:17
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 07/04/2011 17:20, Marek Dyjor wrote:

    > pomyliły cie się posty ja nie płaczę, mnie to nie przeszkadza, płacze
    > kolega Arek

    Przepraszam, faktycznie źle zacytowałem.

    Kamil