  • 1. Data: 2011-04-05 07:46:10
    Temat: Zdjęcia z Indii
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    Cześć,

    Miesiąc temu wróciliśmy z dwutygodniowej wyprawy do Indii - polecamy do
    obejrzenia (i komentowania) zdjęcia na :
    http://www.flickr.com/photos/60077364@N08/

    Nasza trasa:
    Delhi
    Varanasi
    Orccha
    Agra
    Jodhpur
    Jaisalmer

    pozdrawiam,
    keimak

  • 2. Data: 2011-04-05 10:57:31
    Temat: Re: Zdjęcia z Indii
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Fajne fotki!

    Dzieki.

    Polon

  • 3. Data: 2011-04-05 13:09:41
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Mozna sie z nich duzo dowiedziec o prawdziwych Indiach.

    Polon

  • 4. Data: 2011-04-05 14:20:05
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    > Mozna sie z nich duzo dowiedziec o prawdziwych Indiach.

    Tak, chociaż pewnie są jeszcze "bardzie" prawdziwe :)

  • 5. Data: 2011-04-05 20:17:29
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "keimak" <k...@N...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Miesiąc temu wróciliśmy z dwutygodniowej wyprawy do Indii - polecamy
    > do obejrzenia (i komentowania) zdjęcia na :

    --------------------------
    Fajne, ale lepiej by się to oglądało, gdyby opisy nie były tak
    prymitywnie lakoniczne. Wszak to fotografia typowo podróżnicza
    i aż prosi się o więcej informacji. No i skoro zapraszasz tutaj,
    to wypadało by to po polsku opisać.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 6. Data: 2011-04-06 09:40:59
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

> [...]
    > prymitywnie lakoniczne. Wszak to fotografia typowo podróżnicza
    > i aż prosi się o więcej informacji. No i skoro zapraszasz tutaj,

    Angielski to nowy polski i to juz od wielu lat.

    Polon

  • 7. Data: 2011-04-06 10:28:20
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Tak, chociaż pewnie są jeszcze "bardzie" prawdziwe :)

    Nie rozumiem.

    Patrze sobie na te fotki...

    Masa ludzi wszedzie, budynki nedzne, ogolnie to mocno tam nedznie ale
    wszyscy ladnie i czysto ubrani.

    Jakim sprzetem robiles te fotki?

    Jestem pod wrazeniem, wydaje mi sie, ze robiles je przy bardzo slabym
    swietle a mimo to wyszly naprawde ladnie!

    Polon

  • 8. Data: 2011-04-06 11:52:29
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    > Nie rozumiem.

    Miałem na myśli że są miejsca bardziej hardcore'owe :)

    > Masa ludzi wszedzie, budynki nedzne, ogolnie to mocno tam nedznie ale
    > wszyscy ladnie i czysto ubrani.

    Z czystością to może niekoniecznie, ale bardzo kolorowo.

    > Jakim sprzetem robiles te fotki?

    Dokładnie to żona robiła 99% tych zdjęć. EOS 40D, Canon 85 1.8, Tamron 17-55
    2.8, Canon 70-200 4L.

  • 9. Data: 2011-04-06 14:49:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    keimak wrote:
    > Cześć,
    >
    > Miesiąc temu wróciliśmy z dwutygodniowej wyprawy do Indii - polecamy
    > do obejrzenia (i komentowania) zdjęcia na :
    > http://www.flickr.com/photos/60077364@N08/

    W sumie podobają mi sie te zdjęcia, czasem bym coś inaczej wykadrował ale
    generalnie widać dbałość o jakość zdjęcia a nie tylko chęć zrobienia
    kolejnej fotki.

    Pozdrowienia.

  • 10. Data: 2011-04-06 14:51:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arkadiusz Stopa wrote:
> [...]
    > prymitywnie lakoniczne. Wszak to fotografia typowo podróżnicza
    > i aż prosi się o więcej informacji. No i skoro zapraszasz tutaj,

    trzeba założyć że na pewnym poziomie wypada znać angielski :) choćby w
    minimalnym stopniu.

    Galeria jest na zachodnim serwisie więc jest po angielsku.