  • 11. Data: 2015-08-16 12:37:21
    Temat: Re: Zawracanie na rondzie Polonez (DC).
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 Aug 2015 15:22:12 +0200, neelix

    > No właśnie ja tego nigdy nie łyknę jak świateł w dzień.

    To już tylko i wyłącznie twój problem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2015-08-16 13:33:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Sat, 15 Aug 2015 15:22:12 +0200, neelix
    > To już tylko i wyłącznie twój problem.

    Nie tylko mój. To, że problem jest niedostrzegany, bagatelizowany, wypaczana
    i zakłamywana jest rzeczywistość nie oznacza, że go nie ma. U myślących
    buntuje się rozum. Gdyby uczono i zachowywano się zgodnie z rozumem to nie
    byłoby problemu wcale. Na światłach w dzień nie chciało jeździć 70%
    kierowców. To są problemy wywołane przez głupich ludzi tworzących dziurawe i
    złe prawo oraz przez tych, którzy jeszcze gorzej je interpretują.
    Kierunkowskaz lewy przy włączaniu się do ruchu po postoju (nawet na jezdni)
    jest często używany choć prawo tego nie wymaga (wyjątek autobusy), awaryjne
    są nadużywane przy każdej okazji (kuriozum to zatrzymanie z awaryjnymi bo
    dzwoni telefon), stały lewy kierunkowskaz na małym standardowym rondzie przy
    zawracaniu aż do zjazdu też bywa propagowany. I w całym tym bajzlu
    nadinterpretacji najbardziej przeszkadza prawy kierunkowskaz przy wyborze
    prawego pasa na rondzie bo wybór i zajmowanie pasa to takie przeciwności
    ak - i +. Polska to jednak dziki kraj.

    neelix

  • 13. Data: 2015-08-16 20:06:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>