  • 11. Data: 2009-05-17 20:06:45
    Temat: Re: Zasilenia w blue.pl & reklamy
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ztomasz" news:gupp7i$pbo$1@news.wp.pl

    > Ja nawet nie wiedzialem, ze moga spamowac. Korzystam z nich od dawien
    > dawna i jestem zadowolony. Dodam ze od doladowan poleconych osob rowniez
    > masz 3% zwrotu :)

    Ja też ich o to nie podejrzewam, ale dla własnego komfortu wolę się
    zapytać - a nóż by było coś nie halo :)
    Tak jak napisałem w jednym z poprzednich postów dość często zasilam za ich
    pośrednictwem kilka numerów, a jeżeli mam możliwość zyskać 3% od każdego
    doładowania to czemu się nie zarejestrować, a jak jeszcze nie spamują
    zarejestrowanych to już w ogóle jest fantastycznie.

  • 12. Data: 2009-05-19 14:43:44
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak zachwalacie ten serwis. taniej jest od pierwszego doładowania?
    > Dlaczego nie doładowywac na allegro gdzie 100+10 (orange) jest za 89zł....

    Bo nie dostanę FV, która w przypadku bluemedia przychodzi na mejla.

    ->piotr

  • 13. Data: 2009-05-19 14:45:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    [ piotr sut ] pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo nie dostanę FV, która w przypadku bluemedia przychodzi na mejla.

    I myślisz, że jak wydrukujesz taką fakturę z maila, to możesz dać ją
    w KUP?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-05-19 19:47:43
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz wrote:

    > I myślisz, że jak wydrukujesz taką fakturę z maila, to możesz dać ją w
    > KUP?

    W KUP oczywiście, że tak. W rejestr VAT - nie.

    M.