  • 1. Data: 2013-09-11 21:18:34
    Temat: Zasilanie żarowek led
    Od: "Jan Kowalski" <o...@n...com>

    Witam
    Zauważyłem, że "żarówki" led zasilane są albo przez układ prostownik,
    rezystor, kondensator, albo przez przetwornice. Proszę o ocenę obydwu
    rozwiązań pod kątem wskazań typowego elektronicznego licznika energii i
    nieawodności.
    pozdrawiam
    abrakadabra

  • 2. Data: 2013-09-11 23:34:41
    Temat: Re: Zasilanie żarowek led
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Jan Kowalski napisał:
> [...]
    > rezystor, kondensator, albo przez przetwornice. Proszę o ocenę obydwu
    > rozwiązań pod kątem wskazań typowego elektronicznego licznika energii i

    Oba rozwiązania działają, a to które zawiera mniej elementów jest
    bardziej niezawodne.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2013-09-12 05:57:02
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 11 września 2013 21:18:34 UTC+2 użytkownik Jan Kowalski napisał:
> [...]
    >
    > rezystor, kondensator, albo przez przetwornice. Proszę o ocenę obydwu
    >
    > rozwiązań pod kątem wskazań typowego elektronicznego licznika energii i

    P=U^2/R