  • 21. Data: 2013-09-03 22:23:24
    Temat: Re: Zasilacz ATX - obciążenie tylko 12V
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 3 września 2013 17:37:21 UTC+2 użytkownik Grzegorz
    > Zależy ile tej mocy potrzebujesz i jak bardzo zależy Ci na stabilizacji
    > napięcia ?

    Styczniki chcę tym męczyć, większe ilości, więc w sumie może 20A szczytowo będzie
    brane. Napięcie może latać, stycznik wszystko łyknie ;)

    L.

  • 22. Data: 2013-09-03 22:24:39
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 3 września 2013 13:28:50 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:

    > obciążyć linię 5 V żarówką 5W i można brać z 12V tyle ile fabryka dała.
    > U mnie tak obsługiwany zasilacz, zasila ogniwa Peltiera.

    Wygląda na dobry pomysł, żarówa od razu będzie robiła za sygnalizację działania :]

    L.

  • 23. Data: 2013-09-05 19:09:09
    Temat: Re: Zasilacz ATX - obna lini 5ciążenie tylko 12V
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-09-03 22:23, Lisciasty nabazgrał/nabazgrała/nabazgrało:
> [...]
    >
    > Styczniki chcę tym męczyć, większe ilości, więc w sumie może 20A szczytowo będzie
    brane. Napięcie może latać, stycznik wszystko łyknie ;)

    Bez przeróbek może być ciężko. Żarówka na linii 5V może nie wystarczyć.
    G.B