    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Zarejestrowałem kartę
    Date: Wed, 31 Aug 2016 14:18:00 +0200

    Dzień pierwszy

    Rano. Wyskoczyłem na chwilę do sklepiku, gdzie trafiłem na starter
    poszukiwanej sieci. Super. "Czy da się zarejestrować ?" "O nie, pisze, że za
    2 tygodnie. Może niech pan spróbuje w innych punktach.". Dobra, jakoś
    poradzę. Na razie wracam do zaplanowanych zajęć.

    Wieczorem. O k.. miałem zarejestrować. Zobaczmy na witrynę operatora. No da
    się zarejestrować online. Skan dowodu potrzebny. Pomyślałem sobie ... czy
    może być dajmy na to kolekcjonerski ? No nic, nie o to mi chodzi, ale skanu
    dowodu nie będę przesyłał bo potem ktoś to może go użyć wbrew mojej woli. No
    to może punkty rejestracji ? No jest, najbliższy 2 km, ale ... wieczór,
    wszystko zamknięte, czyli już nic nie zrobię. Plan by iść jutro.

    Dzień drugi.

    Rano. Zabrałem tę pieprzoną kartę i dowód ze sobą by po drodze załatwić
    rejestrację. Pozałatwiałem ważne sprawy, jadę se rejestrować. Dobrze, że
    parkingi nie są płatne bo by doszły oprócz dojazdu i zmarnowanego czasu.
    Szukam punktu. No jest. Można zarejestrować ? Można. Kartę i dowód, daję.
    Email ? Ee yy ... nie mam emaila. To może wygenerujemy i podamy adres,
    którego jeszcze nie ma? No ok. Ma przyjść SMS. Nie przychodzi. Może telefon
    przeładuję. Dobra, można dzwonić, i nawet SMS przyszedł.

    Co to było za przedsięwzięcie. Starter za 5zł i tyle pieprzenia się. Za
    chwilę go wyrzucę bo kolejnego numeru nie potrzebuję tylko sprawdzenia nowej
    sieci. No chyba, że ktoś potrzebuje zarejestrowanego numeru... minister mi
    grozi czy jakiś inni obwieś, że będę miał problemy, ale ... miałem
    zarejestrować to zarejestrowałem a teraz sp... ode mnie.