  • 1. Data: 2014-04-21 16:06:53
    Temat: Zapytanie
    Od: waldi <w...@g...com>

    Witam.Jestem_zielony_w_temacie.Nie_wiem_jakiej_biblo
    tewki_użyć.Przerobiłem_tylko_podstawowy_kurs_java.Do
    wód:http://www.youtube.com/watch?v=IcXr1m0eBtY.Inne_
    tutoriale_też.Chce_aplikować_tylko_na_zwykłe_szkolen
    ie_z_selenium_z_testów_automatycznych.Chciałbym_zapy
    tać_jak_to_zrobić. Piszesz test, którego zadaniem jest wyszukanie linku o zadanym
    adresie w wynikach wyszukiwarki Google.
    Założenia:
    a) Liczba stron wynikowych: od 1 do n, punktem startu testu jest strona o numerze 1.
    b) Szukany link: znajduje się na stronie o numerze od 1 do n lub nie został
    znaleziony wcale.
    c) Dostępne obiekty wraz z metodami:
    searchedLink.Exists() (zwraca true lub false)
    nextPageButton.Exists() (zwraca true lub false)
    nextPageButton.Click() (zwraca void)
    d) Poza powyższymi metodami możesz korzystać także z innych konstrukcji
    programistycznych, jak zmienne, pętle i instrukcji warunkowe.

    Napisz pseudokod, który:
    - klika w znaleziony link (jeśli link został znaleziony) i zwraca wartość 0,
    - zwraca wartość 1 (jeśli link nie został
    znaleziony).Sorry_że_zawracam_głowę.Jak_to_prosto_zr
    obić.Ewentualnie_co_oznaczają_linijki_kodu_źródłoweg
    o.