  • 11. Data: 2010-08-09 06:54:45
    Temat: Re: Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Grzybol napisał(a):
    > Niech się odezwie ktoś, komu policja cokolwiek w życiu pomogła...

    mi raz butelke z piwem otworzyla, bo nie mialem otwieracza

    > Amen.

    Amil debilu, a nie Amen.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2010-08-09 07:29:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > mi raz butelke z piwem otworzyla, bo nie mialem otwieracza

    U mnie podnóżek pasażera ma takie podcięcie do otwierania.

    KJ

  • 13. Data: 2010-08-09 13:45:46
    Od: s...@m...com

    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    >
    > Most w Górze Kalwarii jest wyłączony z ruchu doi odwołania, bo po
    > ulewach zapadła się jezdnia... :(
    > Dlaczego o tym piszę?
    > Dzisiaj wybraliśmy się z kumplem na przejażdżkę w stronę łaskarzewa i
    > mocno się zdziwiliśmy, gdy okazało się dopiero na rondzie w G.K., że
    > droga jest zamknięta. Nigdzie (powtarzam nigdzie!!!) wcześniej nie było
    > żadnych znaków czy informacji, że droga jest wyłączona z ruchu a inny
    > most oddalony w pytę kilometrów... :(

    e tam, z pół kilometra obok jest kolejowy.

    Na rowerze sie fajnie po nim jezdzi.

  • 14. Data: 2010-08-09 14:07:00
    Od: falco <m...@w...pl>

    s...@m...com pisze:

    > e tam, z pół kilometra obok jest kolejowy.
    >
    > Na rowerze sie fajnie po nim jezdzi.

    Wiem, bo sam po nim na góralach jeździłem, ale czopkiem chyba byś nie
    podołał... ;p

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 15. Data: 2010-08-09 22:39:31
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > mi raz butelke z piwem otworzyla, bo nie mialem otwieracza

    I jak, to bylo Twoje najdrozsze piwo w zyciu? ;D

    > Amil debilu, a nie Amen.

    Zdrowko! ;>
    PS: fakt, Policja w tym kraju jest w sumie nie wiem po co... Chyba tylko
    dla dobrego wizerunku a i to nie zawsze.
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 16. Data: 2010-08-10 07:45:47
    Temat: OT Re: Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    marider pisze:
    > Chyba tylko dla dobrego wizerunku

    Możesz rozwinąć? Gdzie im się coś takiego udało?

    --
    pozdrawiam
    Piotr