-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Zamiana Corolla E11 1.4 na Fabia 1.4?
Date: Sat, 03 Apr 2010 17:01:40 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 48
Message-ID: <hp7lbk$t82$1@news.onet.pl>
Reply-To: a...@p...onet.pl
NNTP-Posting-Host: ip-89-174-123-88.multimo.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270306997 29954 89.174.123.88 (3 Apr 2010 15:03:17 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Apr 2010 15:03:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.9)
Gecko/20100317 Thunderbird/3.0.4
X-Antivirus: avast! (VPS 100217-0, 2010-02-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2269640
[ ukryj nagłówki ]Powoli kombinuję nad zamiana obecnego okularnika z 98 roku (benzyna 1.4
+ lpg) na cos nowszego z klimatyzacja (przede wszystkim) i LPG (bo tak).
Na poczatku myslalem o Octavi - bardzo mi sie podoba ten samochod,
chcialem 1.6 + LPG, ale koszta nie sa male - byla nawet wyprzedaz z
poprzedniego rocznika Octavia 2 za ~50k.
Tak czy siak sporo - nawet 1-2 letnie nie sa specjalnie tansze i... nie
jestem przekonany czy potrzebny mi tak duzy samochod.
Bardzo ladny, fajnie wykonczony, ze stosunkowo przystepna cena ale z
reguly jezdzimy w dwojke a nie jestesmy przesadnych rozmiarow i troche
nie wiem czy jest sens wozic powietrze.
Corolka jest fajna, ale w miescie pasazerowi nie do konca wygodnie jest
trzymac lewa reke - w momencie zmiany biegow czesto sie zaczepiamy
lokciem. W trasie problem znika, ale glownie jezdzimy po miescie i
zalozmy pare tysiecy rocznie poza nim.
Pytanie czy taka Fabia z okolic 2007-2009 jest wieksza w srodku od
Toyoty Corolla E11 LiftBack czy nie? Znowu bedzie sie haczyc lokciami z
przodu?
W Octavce 2 sprawdzalismy - jest o wieeeele wiecej miejsca, ale juz w
Octavi 1 (czyli Tour) niespecjalnie.
Ew. jakies hinty dot. silnikow czy awaryjnosci mile widziane.
Jakie warto brac w Fabii i jak sie gazuje?
Dość proste 1.4 z Corolli (teoretycznie 86KM, teraz pewnie mniej a do
tego trzeba liczyc, że głównie jazda do LPG) właściwie mi starcza.
Pewnie, że chciało by się mieć więcej pod nogą, ale w 4 osoby z pelnym
gabaznikiem gratow - daje radę, a na trasie pali ok 8l lpg, więc jestem
bardzo zadowolony.
Ta awaryjnosc jest dosc wazna - w Okularniku wlasciwie leje sie paliwo i
plyn do spryskiwaczy ;-) No dobrze - zrobilem teraz rozrzad i tylnie
amorki + rok temu sprzeglo bo mu sie nalezalo - ale to eksploatacja. Jak
sie ma do tego Skoda?
A czemu Fabia? Bo się i podoba i cena o wiele bardziej znośna niż w
przypadku Octavek - 2007-2008 to 25-30k już z LPG i klimą.
Chętnie posłucham opinii :-)
Pozdrawiam!
--
Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
"Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło"
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.10 18:14 aro333
- 03.04.10 18:16 aro333
- 03.04.10 18:50 Adam 'Adak' Kępiński
- 03.04.10 18:54 BearBag
- 03.04.10 19:04 Adam 'Adak' Kępiński
- 03.04.10 19:37 nom
- 03.04.10 20:02 Tomasz Pyra
- 03.04.10 20:07 Pan Piskorz
- 03.04.10 21:20 nom
- 03.04.10 21:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 04.04.10 01:24 nom
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=