  • 41. Data: 2015-08-11 14:06:05
    Temat: Re: Zamaist wojen na OS-y...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:wtalk9zap6fy.k7gaiz3zj5d0.dlg@40tude.net...
> [...]
    1035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_D
    i.html

    > Powiedzmy sobie szczerze - Polski nikt nie testowal, a moze i calej
    > Europy :-)
    > Znakomity software made in China :-)

    > Ale to chyba nie sztuka, tylko ikona tworzona na biezaco.

    Co to znaczy ikona tworzona na bieżąco??
    Ikona to jak najbardziej element sztuki użytkowej.
    Tak jak estetycznie zaokrąglone rogi obudowy czy
    proporcje ekranu w stosunku do średnicy guzika Home.

    Przyglądnij się może innym ikonom...
    Np. ikona MSN Messenger - dwa popiersia, jedno
    zielone, drugie niebieskie z łapami jak skrzydła pingwina.
    Będziesz się szarpał że rozdzielczości wystarczyło aby
    bardziej wiernie oddać sylwetkę człowieka? Czy
    zrozumiesz raczej, że ikona jest dziełem artysty
    i nie ma w założeniu oddawać wiernie rzeczywistości
    tylko ma identyfikować program u użytkownika osa.

  • 42. Data: 2015-08-11 14:08:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 14:01, Pszemol pisze:

    > To, że Ty straciłeś nerwy nie podnosi wartości telefonu dla kogoś
    > kto go kupuje, więc nie wliczałbym tego do ogólnego rachunku... :-)

    Ja też z nudów coś napiszę :-)
    Myślę w związku z tym, że więcej niż 700zł nie wezmę.
    30 zł na paliwo się chociaż zwróci :-)

  • 43. Data: 2015-08-11 22:21:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 07:06:05 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > proporcje ekranu w stosunku do średnicy guzika Home.
    > Przyglądnij się może innym ikonom...
    > Np. ikona MSN Messenger - dwa popiersia, jedno

    Ale my tu nie o sztuce, tylko ikonce gdzie widac skret w lewo,
    autostrade 280, ulice De Anza Blvd, Infinite Loop, Via Lombardi, itp.

    To taka ikonka startowa, zawsze taka ambitna przy skrecie w lewo,
    czy w tym miejscu przy prowadzedniu tak prowadzi ?

    J.

  • 44. Data: 2015-08-11 23:17:15
    Od: DJ Abelson <h...@s...org>

    W dniu 2015-08-05 o 14:23, Pszemol pisze:
    > "z" <...@...pl> wrote in message
    >
    > Spróbuj nawigacji w iPhone5C. Zauważysz jego przewagę nad resztą :-)

    Skąd czerpiesz wiedzę na ten temat, przecież nie masz tego urządzenia?

    --
    HWDmkarwan

  • 45. Data: 2015-08-12 02:00:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > To taka ikonka startowa, zawsze taka ambitna przy skrecie w lewo,
    > czy w tym miejscu przy prowadzedniu tak prowadzi ?

    To niesamowite jak mocno ikonę przeżywasz...

  • 46. Data: 2015-08-12 02:03:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DJ Abelson" <h...@s...org> wrote in message

    > Skąd czerpiesz wiedzę na ten temat, przecież nie masz tego urządzenia?

    Czerpię wiedzę z pojemności akumulatorów w iPhone w porównaniu
    do pojemności akumulatorów w innych podobnych urządzeniach
    i porównując podobne czasy ich pracy - jeśli dwa urządzenia pracują
    mniej-więcej tak samo długo na jednym ładowaniu i jeden ma aku
    o pojemności 1400mAh a drugi aku o pojemności 3000mAh to ten
    drugi będzie po prostu dużo więcej prądu żarł, a ładowarka w obu
    przypadkach da maksymalnie tyle samo prądu, bo decyduje o tym
    standard USB, wspólny dla wszystkich. Czy było proste, Watsonie?

  • 47. Data: 2015-08-12 02:28:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 19:03:38 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > przypadkach da maksymalnie tyle samo prądu, bo decyduje o tym
    > standard USB, wspólny dla wszystkich. Czy było proste, Watsonie?

    Nie.
    Mam ladowarke z dwoma gniazdkami, przy jednym pisze 1A, przy drugim 2A
    - i jak to sie ma do standardu ?

    Ta bateria 3Ah tez sie krocej niz 6h laduje.

    J.

  • 48. Data: 2015-08-12 07:26:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-12 o 02:03, Pszemol pisze:
    > Czerpię wiedzę z pojemności akumulatorów w iPhone w porównaniu
    > do pojemności akumulatorów w innych podobnych urządzeniach

    To ja też nie jestem miarodajny i też się wypowiem. :-)

    Telefon był używany tylko jakieś 2 tygodnie.
    W tym czasie nie zauważyłem jakiejś różnicy w trzymaniu baterii.
    Standard. Dzień wytrzymał i tyle. Trzeba ładować. Może szybciej się
    ładował. Chyba też nie. Mam porównanie do S2 w takich samych warunkach.
    Dużo gadania i oglądanie tv po wifi z UPC.

    PS. Gdybym usłyszał "kochanie dzisiaj nie musiałam ładować" to by było
    coś :-) A tak... normalny telefon za 700 zł ;-)

  • 49. Data: 2015-08-12 10:29:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 11 Aug 2015 19:03:38 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
> [...]
    > przypadkach da maksymalnie tyle samo prądu, bo decyduje o tym
    > standard USB, wspólny dla wszystkich. Czy było proste, Watsonie?

    Ale porównuj urzadzenia o podobnej wydajności a nie popierdółkę Appla
    do wyświetlania ikonek z potężną maszynerią popędzającą
    kilkadziedziesiąt dalvikowych VMów.

    --
    Marek

  • 50. Data: 2015-08-12 21:20:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ale porównuj urzadzenia o podobnej wydajności a nie popierdółkę Appla do
    > wyświetlania ikonek z potężną maszynerią popędzającą kilkadziedziesiąt dalvikowych
    VMów.

    Właśnie o to mi chodzi że iPhone pracuje bardziej efektywnie, nie musi
    nosić tego garba w postaci wielu madzyn wirtualnych i ten sam efekt (praca
    z nawigacją i Janosikiem w tle) uzyskasz mniejszym kosztem energii z
    baterii, więc ładowarka samochodowa nie będzie mieć najmniejszych problemów
    z nadążeniem za konsumpcją energii.

    Tyle samo zrobisz w czasie całego dnia na iPhone popędzanym dwurdzeniowym
    prockiem na aku 1400mAh co jakims cztero/ośmiordzeniom Androidzie na aku
    3000mAh.