  • 71. Data: 2011-05-13 10:10:14
    Temat: Re: Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-13 09:03, Andrzej Ława pisze:
    > I jakoś nadejść nie może ;->

    Ale w końcu nadejdzie, to już pewne.

    > A ty jako pieszy masz OC?

    Nie. Nie chodzi o to aby każdy miał OC. Każdy kierujący pojazdem
    powinien mieć OC na tej pojazd jeśli chce być uznany za pełnoprawnego
    uczestnika ruchu.

    > A dużo alkoholu wypijasz? Dużo papierosów wypalasz? Od tego też jest akcyza.

    No każdy ją płaci tą drogą.

    > A towary (w tym rowery) do sklepów same docierają? Nie! Trzeba przywieźć
    > i zapłacić za transport - czyli w cenie towarów ta akcyza za paliwo i
    > tak już jest.

    Różnica jest i zawsze będzie w podatku drogowym z paliwa obojętnie jakie
    podawał byś przykłady akcyzy dotyczące wszystkich.

  • 72. Data: 2011-05-13 10:56:02
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2011 10:10, Excite pisze:

    > Ale w końcu nadejdzie, to już pewne.

    > Nie. Nie chodzi o to aby każdy miał OC.

    Dlaczego?

    > Każdy kierujący pojazdem
    > powinien mieć OC na tej pojazd jeśli chce być uznany za pełnoprawnego
    > uczestnika ruchu.

    Ale pieszy też jest uczestnikiem ruchu!

    Dlaczego ma być "uprzywilejowany" brakiem obowiązkowego OC?

    Ba! Nawet tablicy rejestracyjnej nie ma ;->

    > No każdy ją płaci tą drogą.

    Nareszcie zaczynasz rozumieć.

    > Różnica jest i zawsze będzie w podatku drogowym z paliwa obojętnie jakie
    > podawał byś przykłady akcyzy dotyczące wszystkich.

    ROTFL

    Nie ma "podatku drogowego z paliwa" - to jakiś twój wymysł.

  • 73. Data: 2011-05-13 10:58:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2011 10:01, Excite pisze:

    > Napisałem w domyśle dowodzie osobistym osoby dorosłej. No ale ok, niech

    To nadal bzdura.

    > będzie pełnym zdaniem że uprawnia wiek co najmniej 18 roku życia.

    Konkretnie to osoby pełnoletnie nie potrzebują w ogóle żadnych uprawnień
    do kierowania rowerami oraz motorowerami.

  • 74. Data: 2011-05-13 12:07:34
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-12 17:24, PaPi pisze:

    > Ale mowa o POTRZEBIE. Gdzie jest napisane czyja to potrzeba.
    > Przeciez jadacy pojazdem wyprzedzanym moze miec POTRZEBE wlasnie takiego
    > a nie innego zachowania.

    oczywiscie! jak kierujący ma POTRZEBe to zjeżdza w las.... ;) ;)

    Ale pieprzycie.....
    Michał

  • 75. Data: 2011-05-13 20:43:16
    Od: pj <p...@p...pl>

    W dniu 2011-05-13 00:33, r...@m...com pisze:
    > To jest CHODNIK po którym zgodnie z PoRD - jechać nie wolno, ponieważ
    > dopuszczalna prędkość nie przekracza tam 50km/h a chodnik nie jest szerszy niż 2m.

    Wybiórcza spostrzegawczość, koniecznie przejdź się tam, tylko nie jedź
    rowerem bo dla Ciebie to za szybko :)