  • 61. Data: 2011-05-12 21:50:48
    Temat: Re: Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw."śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!
    Od: r...@p...onet.pl

    > Gdybyś się rozejrzał to byś zobaczył, że można tam rowerem pojechać

    > inaczej, znacznie bezpieczniej.

    To zarządca drogi nie mógł pod B-9 umieścić tabliczki z objazdem?

    Jako przejezdny nie mam mozliwości znać objazdów, jasnowidzem nie jestem.

    Jakoś gdy zakaz dotyczy np samochodów ciężarowych - taka tabliczka
    obligatoryjnie jest.

  • 62. Data: 2011-05-12 21:57:22
    Od: r...@p...onet.pl

    > Kategoria prawa jazdy AM nadchodzi.

    To zdaje się na quady.

    na motorowery do 50cm3 nie przekraczajace 45km/h jest dla dzieci karta
    motorowerowa a dla doroslych czyli po 18 roku życia - nie trzeba miec zadnych
    uprawnien.

    > Bo znaczna większość nie ma OC.

    Bo znaczna większosc nie wie o czyms takim,
    a nawet jakby miała to i tak to nie zmieni mentalności kierowców.
    Dla rowerzysty znacznie bardziej przydatne jest NW anizeli OC

    prąd itp.

    > I akcyzy z paliw której to rowerzyści nie opłacają. A mówimy tu o

    > całkiem sporej sumce.

    To nie jest wina rowerzystów.
    Na całym świecie tak jest,
    a jednak w innych krajach są szanowani.

    > Prawdziwy rowerzysta nie jeździ drogami ;)

    Teleportuje się.

  • 63. Data: 2011-05-12 22:12:08
    Od: pj <p...@p...pl>

    > To zarządca drogi nie mógł pod B-9 umieścić tabliczki z objazdem?
    >
    > Jako przejezdny nie mam mozliwości znać objazdów, jasnowidzem nie jestem.

    Zatrzymałeś się zrobiłeś zdjęcia, widać na nich ładną asfaltową drogę po
    lewej stronie, dla roweru idealna, ale trzeba się rozejrzeć, a nie
    narzekać jak stara baba. Czy to Ty jechałeś do Konstancina rowerem po
    Przyczółkowej mając gdzięś asfaltową ścieżkę równoległą do drogi

  • 64. Data: 2011-05-13 00:16:18
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-12 21:57, r...@p...onet.pl pisze:
    > To zdaje się na quady.

    Też.

    > na motorowery do 50cm3 nie przekraczajace 45km/h jest dla dzieci karta
    > motorowerowa

    Która zniknie a zastąpi ją kat. AM.

    a dla doroslych czyli po 18 roku życia - nie trzeba miec zadnych
    > uprawnien.

    http://www.skuterowo.com/prawo-jazdy-kat-am-sprawdz-
    czy-nowa-ustawa-cie-ominie
    Szkoda jednak że AM nie obejmie obecnych uprawnionych do kierowania
    motorowerem na podstawie dowodu osobistego.

  • 65. Data: 2011-05-13 00:33:17
    Od: r...@m...com

> [...]

    > narzekać jak stara baba. Czy to Ty jechałeś do Konstancina rowerem po

    > Przyczółkowej mając gdzięś asfaltową ścieżkę równoległą do drogi

    To jest CHODNIK po którym zgodnie z PoRD - jechać nie wolno, ponieważ
    dopuszczalna prędkość nie przekracza tam 50km/h a chodnik nie jest szerszy niż 2m.

  • 66. Data: 2011-05-13 01:26:43
    Od: r...@m...com

    > http://www.skuterowo.com/prawo-jazdy-kat-am-sprawdz-
    czy-nowa-ustawa-cie-ominie

    > Szkoda jednak że AM nie obejmie obecnych uprawnionych do kierowania

    > motorowerem na podstawie dowodu osobistego.

    Gdyby AM było finansowane z budżetu i faktycznym celem była poprawa
    bezpieczeństwa - to szkoda.

    Ale ponieważ AM będzie odpłatne i jest jeszcze jednym sposobem wyciągnięciałapy
    rządu do ludzi po pieniądze - to już nie szkoda.

  • 67. Data: 2011-05-13 08:16:56
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.05.2011 17:15, LEPEK pisze:

    > Taaa...
    > No to z mojej strony - wobec braku argumentów z twojej - EOT.

    To ty nie masz argumentów, więc szczeniacko uciekasz z dyskusji pod byle
    pretekstem.

  • 68. Data: 2011-05-13 09:03:53
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.05.2011 21:23, Excite pisze:

    > Kategoria prawa jazdy AM nadchodzi.

    I jakoś nadejść nie może ;->

    > Bo znaczna większość nie ma OC.

    A ty jako pieszy masz OC?

    > I akcyzy z paliw której to rowerzyści nie opłacają. A mówimy tu o
    > całkiem sporej sumce.

    A dużo alkoholu wypijasz? Dużo papierosów wypalasz? Od tego też jest akcyza.

    A towary (w tym rowery) do sklepów same docierają? Nie! Trzeba przywieźć
    i zapłacić za transport - czyli w cenie towarów ta akcyza za paliwo i
    tak już jest.

  • 69. Data: 2011-05-13 09:19:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2011 00:16, Excite pisze:

    > Szkoda jednak że AM nie obejmie obecnych uprawnionych do kierowania
    > motorowerem na podstawie dowodu osobistego.

    Od kiedy dowód osobisty uprawnia do kierowania czymkolwiek, hmm?

    W szczególności dowód osobisty np. 3-latka?

  • 70. Data: 2011-05-13 10:01:01
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-13 09:19, Andrzej Ława pisze:
    > Od kiedy dowód osobisty uprawnia do kierowania czymkolwiek, hmm?
    > W szczególności dowód osobisty np. 3-latka?

    Napisałem w domyśle dowodzie osobistym osoby dorosłej. No ale ok, niech
    będzie pełnym zdaniem że uprawnia wiek co najmniej 18 roku życia.