  • 21. Data: 2012-01-13 16:01:38
    Temat: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Piotrek" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jepb0h$f1d$1@inews.gazeta.pl...
    > Jaki Michał?

    Grupowy niespełniony gawędziarz-erotoman, który ostatnio fantazjuje o Reno
    Safran :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 22. Data: 2012-01-13 17:32:35
    Od: "Piotrek" <b...@W...gazeta.pl>

    I co nikt nie próbuje dalej?

  • 23. Data: 2012-01-13 17:40:28
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Piotrek wrote:

    > Jakie auto:
    >
    > a) kosztuje mniej niż 20 000 zł
    > b) pali średnio poniżej 10 litrów
    > c) ma 7 sekund do 100 km/h lub mniej
    > d) rocznik 2000 lub wyżej
    Avensis I po lifcie.
    Tylko dłużej przyspiesza, ale co to 3-4 sekundy w dłuższej perspektywie
    ;)

  • 24. Data: 2012-01-13 17:56:02
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2012-01-13 17:32, Piotrek pisze:
    > I co nikt nie próbuje dalej?

    P. Tomasz Pyra Ci podał najsensowniejsze propozycje.
    Ja bym się skłaniał do clio sport-a. Fakt, że "najświeższe" są chyba z
    2003 roku w zakresie ceny, ale frajda z jazdy bardzo duża.
    Później jest clio IV sport - ale dwukrotnie droższe..

    A ten: http://www.audiklub.org/dane/a4/b5/a4_avant_2.8_30v_
    quattro.html ? ;)

  • 25. Data: 2012-01-13 17:57:26
    Od: Jarzabek <h...@p...fm>

    W dniu 13.01.2012 11:49, Piotrek pisze:
    > Jakie auto:
    >
    > a) kosztuje mniej niż 20 000 zł
    > b) pali średnio poniżej 10 litrów
    > c) ma 7 sekund do 100 km/h lub mniej
    > d) rocznik 2000 lub wyżej

    Ibiza cupra lub ibiza TDi podkręcona na ponad 180KM ;)

  • 26. Data: 2012-01-13 18:26:58
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości:

    Cześć Michał (od Safrane) ? ;-D

    > Jakie auto:
    >
    > a) kosztuje mniej niż 20 000 zł
    > b) pali średnio poniżej 10 litrów
    > c) ma 7 sekund do 100 km/h lub mniej
    > d) rocznik 2000 lub wyżej

    - BMW 328i E36 - ciut powyżej ... 7.3 - o te 0.3 nie będziesz się gryzł,
    - Ford Mondeo ST220,
    - Honda Civic po swapie na K20A...albo na B16A2 + coś w stylu kompresora,
    - Jaguar S-type 3.0 240 PS,
    - Jaguar XJ8 4.0,
    - Lancia Kappa 2.0 20V Turbo, łapie sie do 2000 r ale ma 7.3 do paki,
    - Merc W210 350 - ale to kupa będzie w tej cenie,
    - Saab 9-5 2.3T,
    - Volvo V70 T5 240 PS,
    - Volvo S60 T5 250 PS,

    A tak na poważnie to bym dozbierał z 5-8 tys. zł do Alfy 156 2.4 20V 175
    M-JET...do 100 to nie spełnia twoje kryteria...ale przyspieszając od
    prędkości "wyprzedzających" to, to jest kurde niesamowity silnik.
    Śmiem śmiało twierdzić robiąc uprzednio pomiary przyspieszeń 60 - 100 km/h
    na 3b oraz 100 - 140 km/h na 4.biegu, że te auto z tym silnikiem jest
    szybsze od ... A7 3.0 TDI 245 PS....
    Wiem wiem głupio to brzmi: 385 Nm szybsze od 550 Nm - ale stoper nie kłamie.
    od 150 km/h 3.0 TDI jest niezaprzeczalnie szybsze ale do 150 km/h Alfa
    zgarnia wszystko.
    Kurde ale się rozpisałem o tej Alfie...a przecież o to wcale nie pytałeś.
    Ale chciałem pokazać że moce na papierku nijak sie mają do przyszpieszeń
    podczas wyprzedzania (innych pojazdów) bo jest jeszcze przełożenie główne i
    masa i promień dynamiczny i moment na kole. Tak więc te twoje 7 s do 100 o
    *niczym nie świadczy*.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 27. Data: 2012-01-13 18:53:28
    Od: "Piotrek" <b...@W...gazeta.pl>

    > - BMW 328i E36 - ciut powyżej ... 7.3 - o te 0.3 nie będziesz się gryzł,

    Blisko: BMW E46 328i

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/281/e46_328i.
    html

    sam nie wiedziałem że to ma takie osiągi dopiero mnie znajomy uświadomił
    wczoraj, przewożąc mnie na prawym fotelu :)

  • 28. Data: 2012-01-13 19:00:19
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <> napisał w wiadomości ...
> [...]
    > - Lancia Kappa 2.0 20V Turbo, łapie sie do 2000 r ale ma 7.3 do paki,
    > - Merc W210 350 - ale to kupa będzie w tej cenie,

    jest tylko jedno "ALE" - za to duże: żaden nie zmieści się ze średnim
    spalaniem poniżej 10l :)
    chyba że liczyć wyłącznie średnie spalanie tylko w trasie choć i to może być
    w większości przypadków problemem :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 29. Data: 2012-01-13 21:46:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-13 18:53, Piotrek pisze:

> [...]
    >
    > sam nie wiedziałem że to ma takie osiągi dopiero mnie znajomy uświadomił
    > wczoraj, przewożąc mnie na prawym fotelu :)

    To średnie spalanie, to z jakiego dystansu? I ile w tym było jazdy
    miejskiej? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 30. Data: 2012-01-13 22:04:27

    On 01/13/2012 01:33 PM, Piotrek wrote:

    > Ma trochę więcej niż 7 sekund do 100 km/h
    >
    > tutaj dane techniczne:
    >
    > http://audik.eu/audi_a3/8l/203/a3_5d_1.8t_%28180%29.
    html

    http://www.einszweidrei.de/audi/a318t2000-1.htm