  • Data: 2013-03-31 18:17:38
    Temat: Zafałszowane wyniki testów pentrive'ów w programie HDD Tune
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z ciekawości porobiłem sobie testy kilku penów przy pomocy HDD Tune.

    Generalnie wyszło tak, peny mają około 13-16 MB/s "burst", czas dostępu
    na poziomie 0.8 ms oraz jakieś ogólne prędkości odczytu 15-25 MB/s (na
    wykresie).

    Te dane mają się jednak często nijak do osiągów rzeczywistych.

    Najszybszy pen zapisuje mi duży plik 12 MB/s, najwolniejszy o połowę
    wolniej. Żaden nie zbliża się nawet do osiągów syntetycznych.

    Czy to wada tego rodzaju testów, czy jakieś "marketingowe" właściwości
    penów?

    --
    MN