-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!aioe.org!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.ne
tcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mi
ch.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: Maciek <d...@p...onet.pl>
Subject: Zachowanie w obrębie tzw. przystanku wiedeńskiego
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: Thu, 17 Oct 2019 20:45:42 +0200
Message-ID: <2vfnkzcwahsd$.1qf2e2op2u95m.dlg@40tude.net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.123.176.22
X-Trace: 1571337935 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 91.123.176.22:54002
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1765
X-Received-Body-CRC: 1829942684
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663840
[ ukryj nagłówki ]
Czołem, czy ruch samochodów w obrębie tzw. przystanków wiedeńskich (gdzie
pas między torowiskiem a przystankiem jest podniesioną "wysepką") jest
uregulowany jakimiś konkretnymi przepisami?
W Krakowie jest parę skrzyżowań, gdzie dawniej do lewoskrętu można było się
ustawić na torowisku i było to oznaczone strzałkami na jezdni. Potem
przebudowano przystanki na wspomniane "wiedeńskie" i nawet jak nie ma
tramwaju, wszyscy (albo prawie wszyscy) jeżdżą po tych wyniesionych
wysepkach, zaczynając manewr ustawienia się do skrętu w lewo dopiero za
linią świateł.
Żadne znaki pionowe ani poziome tego nie nakazują, a przynejmniej tam,
gdzie miałem się okazję przyjrzeć (na co dzień mieszkam poza miastem).
Wydzielony liniami jest tylko obszar przystanku.
Jak to jest? Możliwe, że nie zauważyłem źle wynalowanych pasów (deszcz,
noc), ale nie sądzę.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A