  • 41. Data: 2011-03-22 21:30:20
    Temat: Re: Zabrali mi dowod :/
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    >Pouczać może policja zachodniej europy czy generalnie kraju o kulturze
    >społecznej, polska policja ma karać i to karać jak najwyższą karą,
    >jest kara - jest wynik, jest efekt służby, można spokojnie ją zdać i
    >wracać do żon, komendant się nie doczepi.

    Jesli gdzies tu czaila sie ironia to biedactwo zaniemoglo...
    Faktycnie w kraju o jakiejs kulturze wystarczyloby moze pouczenie, ale
    u nasz to sie nie przyjmie - o czym pouczac, jesli klient jest
    doskonale swiadom czego sie dopuszcza. Zabranie zas dowodu nie jest
    kara przecie a jedynie lagodna perswazja, zeby doprowadzic pojazd do
    stanu umozliwiajacego poruszanie sie po drodze publicznej. Dostajesz
    kwit i termin.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 42. Data: 2011-03-22 21:31:22
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > - pisalem o osobach
    >zdajacych sobie sprawe z oplakanego stanu technicznego pojazdu i probujacego
    >na OBT pewnego rodzaju szantazu.

    O pacz, byly momenty, w ktorych sadzilem ze nie mamy zgodnosci w tym
    temacie a jednak;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 43. Data: 2011-03-26 15:21:41
    Temat: [OT] Re: Zabrali mi dowod :/
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-03-22 17:27, Marcin "bydle" Szwarc pisze:
    > Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ba znam takich co twierdza, ze jak mi diagnosta nie klepnie to pojada na
    > inna stacje zamiast doprowadzic pojazd do jakiego-takiego stanu
    > technicznego.
    > ***
    > Ja wlasnie tak zrobilem. Kazdy medal ma 2 strony. Na drugiej stacji
    > okazalo sie, ze auto jest w 100% sprawne i zadnych luzow nie ma. Na tej
    > pierwszej tez moglem dostac pieczatke ale za dodatkowe 50zl bez paragonu...
    >

    > Marcin "bydle" Szwarc
    > bydle jakie jest każdy widzi...

    Jeeshuuuu ! A Ciebie skad tu przywialo ? :-)
    Motur se kupiles ? :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 44. Data: 2011-03-26 15:23:29
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-03-22 07:28, kocyk pisze:

    > Ja sie dziwie.

    To mnie nie dziwi. Ciebie dziwi 1 zl za kibel.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl