  • 31. Data: 2011-03-21 16:21:46
    Temat: Re: Zabrali mi dowod :/
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:im7s81$3sv$1@inews.gazeta.pl...
    > - Tłumik nie może być składany, otwierany i musi być szczelny.

    Czyli nic nowego ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 32. Data: 2011-03-21 19:17:06
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-03-18 09:25, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Fri, 18 Mar 2011 01:00:57 +0100) ktos podajacy sie za blur
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie, mam zalozony inny blotnik.
    > https://picasaweb.google.com/pklimek/EnduroZima#5581
    769272249143890

    ROTFL, i dziwisz sie ze sie przyczepili ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 33. Data: 2011-03-21 19:19:46
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-03-21 11:56, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Mon, 21 Mar 2011 11:42:46 +0100) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ma homologacje.

    > Nie ma, za to przerobilem mocowanie tablicy :)
    > https://picasaweb.google.com/pklimek/DT_Tablica#

    o, a jednak sie dalo ?
    :-)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 34. Data: 2011-03-22 06:28:40
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Piotr May wrote:

    769272249143890

    > ROTFL, i dziwisz sie ze sie przyczepili ?

    Ja sie dziwie.
    K.

  • 35. Data: 2011-03-22 07:18:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 Mar 2011 20:19:46 +0100) ktos podajacy sie za Piotr May

    Zobaczymy czy nie odpadnie :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 36. Data: 2011-03-22 07:24:19
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 Mar 2011 20:17:06 +0100) ktos podajacy sie za Piotr May
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    769272249143890

    > ROTFL, i dziwisz sie ze sie przyczepili ?

    No, dziwie sie, ze zabrali dowod. Pouczenie zadzialaloby tak samo.

  • 37. Data: 2011-03-22 08:01:30
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Piotr Klimek wrote:
    > No, dziwie sie, ze zabrali dowod. Pouczenie zadzialaloby tak samo.

    Pouczać może policja zachodniej europy czy generalnie kraju o kulturze
    społecznej, polska policja ma karać i to karać jak najwyższą karą,
    jest kara - jest wynik, jest efekt służby, można spokojnie ją zdać i
    wracać do żon, komendant się nie doczepi.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 38. Data: 2011-03-22 16:00:03
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Marcin Gardeła"
    Pouczać może policja zachodniej europy czy generalnie kraju o kulturze
    społecznej...

    Na tym bym zakonczyl - bo watpie zeby w krajach europu zachodniej kierowca
    przyjezdzal na obowiazkowe badanie techniczne pojazdem w przerazajacym
    stanie technicznym wiedzac o tym.
    A na uwage diagnosty iz to i owo nie bangla w autku i bedzie wynik badania
    "N" tlumaczyl iz wlasnie jedzie to warstatu to wszystko naprawic...
    A w naszej kulturze takie zachowanie jest czyms powszechnym.
    Ba znam takich co twierdza, ze jak mi diagnosta nie klepnie to pojada na
    inna stacje zamiast doprowadzic pojazd do jakiego-takiego stanu
    technicznego.
    A policja ma mozliwosc podreperowania budzetu bo budzet to druga sprawa.
    Niestety za stan techniczny nie ma u nas mandatow.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 39. Data: 2011-03-22 16:27:14
    Od: "Marcin \"bydle\" Szwarc" <x...@s...o2.pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup

    Ba znam takich co twierdza, ze jak mi diagnosta nie klepnie to pojada na
    inna stacje zamiast doprowadzic pojazd do jakiego-takiego stanu
    technicznego.
    ***
    Ja wlasnie tak zrobilem. Kazdy medal ma 2 strony. Na drugiej stacji okazalo
    sie, ze auto jest w 100% sprawne i zadnych luzow nie ma. Na tej pierwszej
    tez moglem dostac pieczatke ale za dodatkowe 50zl bez paragonu...

    Marcin "bydle" Szwarc
    bydle jakie jest każdy widzi...

  • 40. Data: 2011-03-22 16:43:42
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Marcin "bydle" Szwarc"
    Ja wlasnie tak zrobilem. Kazdy medal ma 2 strony. Na drugiej stacji okazalo
    sie, ze auto jest w 100% sprawne i zadnych luzow nie ma. Na tej pierwszej
    tez moglem dostac pieczatke ale za dodatkowe 50zl bez paragonu...

    Racja - i ja zauwazam ze to dosc powszechna praktyka. W przypadku sluzby
    zdrowia napisalbym cos o slabych zarobkach i koniecznosci pracy na wielu
    etatach :):):)
    To smutne ale nie ma ludzi bez wad - podobnie jak nie ma w 100% sprawnych
    aut.
    Ale mam wrazenie ze uciekl Ci kolego gdzies sens - pisalem o osobach
    zdajacych sobie sprawe z oplakanego stanu technicznego pojazdu i probujacego
    na OBT pewnego rodzaju szantazu.
    Policjant nie ma mozliwosci zbadania stanu technicznego - jemu do
    zatrzymania DR wystarczy podejrzenie...
    --
    Tytus
    żółta motorynka