  • 11. Data: 2011-03-18 08:25:04
    Temat: Re: Zabrali mi dowod :/
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 18 Mar 2011 01:00:57 +0100) ktos podajacy sie za blur
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > a nie masz w DT takiej lampy jak mam w XT ? tam powinna być przeźroczysta
    > szybka podświetlająca rej..

    Nie, mam zalozony inny blotnik.
    https://picasaweb.google.com/pklimek/EnduroZima#5581
    769272249143890

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 12. Data: 2011-03-18 08:46:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.03.2011 18:27, Marcin N pisze:

    > Powiedz lepiej, czym podpadłeś. Nie wierzę, że przyczepili się ot tak -
    > na rozgrzewkę.

    Pewnie musieli wyrabiać jakąś "normę".

  • 13. Data: 2011-03-18 09:05:23
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 18.03.2011 09:25, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Fri, 18 Mar 2011 01:00:57 +0100) ktos podajacy sie za blur
> [...]
    Jaja sobie robisz z przepisów to co masz pretensje że ci dowód zatrzymali?
    Twoja tablica jest w poziomie a nie w pionie nie da się jej przeczytać nawet z 5
    metrów chyba z drabiny, kto ci podbił przegląd?

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 14. Data: 2011-03-18 09:14:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-18 10:05, mmaurycy pisze:

    > Jaja sobie robisz z przepisów to co masz pretensje że ci dowód zatrzymali?

    nie ciskaj sie, w kazdym enduro jest problem z tablica, bo albo bedzie
    czytelna albo bezpieczna.

    KJ

  • 15. Data: 2011-03-18 09:14:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-03-18 10:05:23 +0100, mmaurycy <m...@v...pl> said:

    769272249143890

    > Jaja sobie robisz z przepisów to co masz pretensje że ci dowód zatrzymali?

    Policmajstry o ludzkim podejściu do obywatela nie zatrzymują nawet za
    zalaminwaną kopię w miejscy tablicy. W tym sporcie różnorakie
    kombinacje z tablicą i tylnymi światłami to standard, nie da się tego
    zrobić w 100% zgodnie z przepisami. Znaczy da się. Na tydzień, góra dwa.

    de Fresz

  • 16. Data: 2011-03-18 09:17:56
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...

> [...]
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > a nie masz w DT takiej lampy jak mam w XT ? tam powinna być przeźroczysta

    =========================

    Warto było zamieniać motocykl szosowy na takiego cudaka, żeby potem po
    mieście nim jeździć i tracić dowody rejestracyjne?

  • 17. Data: 2011-03-18 09:32:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-03-18 10:17:56 +0100, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

> [...]
    >
    > Warto było zamieniać motocykl szosowy na takiego cudaka, żeby potem po
    > mieście nim jeździć i tracić dowody rejestracyjne?

    Ja pierdolę, normalnie tekst roku.

    de Fresz

  • 18. Data: 2011-03-18 09:52:45
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 18 Mar 2011 10:05:23 +0100) ktos podajacy sie za mmaurycy
> [...]

    > Twoja tablica jest w poziomie a nie w pionie nie da się jej przeczytać nawet z 5
    metrów chyba z drabiny, kto ci podbił przegląd?

    Zatrzymali mi za brak podswietlenia a nie za to, ze jest w poziomie.

  • 19. Data: 2011-03-18 09:54:12
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 18 Mar 2011 10:17:56 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
> [...]

    > Warto było zamieniać motocykl szosowy na takiego cudaka, żeby potem po
    > mieście nim jeździć i tracić dowody rejestracyjne?

    Pojechalem do roboty na DT bo byl blizej wyjazdu w garazu :) Zazwyczaj
    jezdzilem rowerem, ale mi go ukradli dwa dni temu.

  • 20. Data: 2011-03-18 12:44:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2011 10:54, Piotr Klimek pisze:

    > Pojechalem do roboty na DT bo byl blizej wyjazdu w garazu :) Zazwyczaj
    > jezdzilem rowerem, ale mi go ukradli dwa dni temu.

    Szkoda, że Top Gear nie oglądasz, miałbyś dobry tekst na powitanie
    policjantów ;)

    "O, panowie w sprawie mojego roweru? Znalazł się?" (akurat w oryginale
    Kapitan Snuja, dorwany AFAIR za złe parkowanie albo może przekroczenie,
    dopytywał się o swój skradziony telewizor)