  • 51. Data: 2010-03-10 17:12:16
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ksoniek wrote:

    > już tak pierdolicie że masakra. Różne portale różnie
    > relacjonują wypadek. Babka mogła nie zauważyć że to człowiek i
    > pojechała dalej. W domu patrzy że ma uszkodzony samochód to jedzie
    > do warsztatu. Gdyby wieziała że potrąciła czlowieka i uciekłą
    > to chociażby by umyła samochód + wywaliłaby kawałek nosa a nie
    > oddała do mechanika

    Jak mi wytłumaczysz jak można pomylić człowieka z sarną przy
    potrąceniu, to kupię tę wersję.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 52. Data: 2010-03-10 17:13:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hn8gd0$scm$1@news.onet.pl...

    > Jak mi wytłumaczysz jak można pomylić człowieka z sarną przy
    > potrąceniu, to kupię tę wersję.

    Moze wracal wlasnie z balu przebierancow z okazji 35-lecia Kola Przyjaciol
    Zwierzyny Lesnej?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 53. Data: 2010-03-10 17:27:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jak mi wytłumaczysz jak można pomylić człowieka z sarną przy
    > potrąceniu, to kupię tę wersję.

    Tak z miesiąc temu, w czasie śnieżycy, w nocy, podobno przejechałem 0,5 m od
    sarny stojącej przy drodze (tak zeznaje żona, która siedziała obok mnie).
    Nawet jej nie widziałem.
    Gdyby zrobiła jakiś ruch to w życiu bym nie wiedział co wpadło mi pod koła.
    Teraz już wiesz jak?

  • 54. Data: 2010-03-10 17:40:02
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila=?UTF-8?Q?=2C_ze_to_sarna?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > żona, która siedziała obok mnie). Nawet jej nie widziałem.
    > Gdyby zrobiła jakiś ruch to w życiu bym nie wiedział co wpadło

    Hm, a gdzie przedwczoraj były takie śnieżyce?

    A druga sprawa - jakby to był człowiek, to też byś go nie widział?
    Uważaj, sam się pakujesz w bagno.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 55. Data: 2010-03-10 17:41:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > mnie).
    > Nawet jej nie widziałem.
    > Gdyby zrobiła jakiś ruch to w życiu bym nie wiedział co wpadło mi pod

    Normalny czlowiek po potraceniu czegos wysiadzie i sprawdzi, co to bylo.
    Chocby po to, zeby zadzwonic po odpowiednie sluzby, bo moze zwierze tam
    bedzie jeszcze przez kilka godzin konac.

    Nienormalnym powinno sie uniemozliwiac wyjezdzanie na drogi, co raczej
    spotka te mila pania z artykulu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 56. Data: 2010-03-10 17:55:21
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Oddała je do warsztatu żeby nie było dowodu jej udziału w wypadku, to
    > raczej oczywiste.

    w mojej ocenie nie. Moze zauwazyla, ze zepsute i chciala naprawic.

    Po centralnym uderzeniu czlowieka w maske przy 60km/h nie ma przedniej
    szyby, maska jest wgnieciona, dach jest mocno wgnieciony. Widzialem na
    wlasne oczy.

    Wiec jak ona jechala i miala tylko lekkie uszkodzenia a w dodatku gdzies tam
    sie zapodzial nos ofiary to zakladajac, ze koles lezal na asfalcie a ona
    potracila jego glowe to mogla uslyszec lekkie bum i olac sprawe.

    Potracilem raz zajaca. Jak dobrze trafisz to slychac slabo.

    Icek

  • 57. Data: 2010-03-10 18:19:31
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To jaką karę w tej konkretnej sytuacji "proponujesz"? Nie mamy może zbyt
    > dużo danych, ale że to był człowiek, to raczej wiedziała (dość
    > karkołomne wydaje się przypuszczenie, że po uderzeniu się nie zatrzymała
    > i nie sprawdziła "co" to.

    sama w ciemnym lesie w nocy ????

    Bez jaj. Mogla sie bac ciemnego lasu a juz jak byla sama i w cos uderzyla to
    strach mogl byc mocny.

    Co innego, ze nie zadzwonila na policje lub nie udala sie do najblizszego
    komisariatu. Ale ze sie nie zatrzymala to sie nie dziwie.

    Icek

  • 58. Data: 2010-03-10 18:29:40
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tyle że nawet jeśli gościu był napruty, to i tak przejechać przez niego
    bez
    > zauważenia się nie da (no chyba że samemu jest się naprutym). A skoro
    kobieta
    > nie wiedziała w co wjechała to powinna to sprawdzić.

    eeeeee, sadze ze sie da.

    Nie mowie, ze nie bez zauwazenia ale wyobraz sobie kobieta sama w BMW,
    jedzie lesna droga. Mysli sobie "jestem sama nie wychodze z auta bo ktos
    mnie zgwalci".

    A moze to sarna? A moze konar drzewa ?

    Jak nos byl pod maska to gdzie mial glowe podczas zdarzenia?? Napewno nie
    powyzej maski bo wtedy pod maska bylyby kostki i kolana.

    Icek

  • 59. Data: 2010-03-10 18:31:30
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 10.03.2010 Icek <i...@d...pl> napisał/a:

    > zgadlem?
    > wczesniej bylo
    >
    > eeeeeee, rozumiem, ze jak potracisz czlowieka to Twoim zasmarkanym
    > obowiazkiem jest wiedziec, ze to czlowiek ?
    >
    > Jak nos mial pod maska to gdzie mial glowe podczas zdarzenia ??

    Nie bardzo rozumiem dlaczego to pytanie kierujesz do mnie.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 60. Data: 2010-03-10 18:32:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>