  • 1. Data: 2012-08-26 17:10:27
    Temat: Biały kolektor wydechowy?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Takie coś mam:
    http://img507.imageshack.us/img507/7733/kolektor.jpg

    I konkurs - o czym to świadczy?
    Jutro jak rozbiorę silnik powinno być rozwiązanie.

  • 2. Data: 2012-08-26 17:14:50
    Temat: Re: Biały kolektor wydechowy?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-26 17:10, Tomasz Pyra pisze:
    > Takie coś mam:
    > http://img507.imageshack.us/img507/7733/kolektor.jpg
    >
    > I konkurs - o czym to świadczy?

    o zbyt wysokiej temperaturze?
    ubogiej mieszance?

  • 3. Data: 2012-08-26 17:16:59
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Takie coś mam:
    > http://img507.imageshack.us/img507/7733/kolektor.jpg
    >
    > I konkurs - o czym to świadczy?
    > Jutro jak rozbiorę silnik powinno być rozwiązanie.

    "Spalał" płyn chłodniczy? :)

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-08-26 19:42:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-08-2012 17:10, Tomasz Pyra pisze:
    > Takie coś mam:
    > http://img507.imageshack.us/img507/7733/kolektor.jpg
    > I konkurs - o czym to świadczy?

    Skoro biały, to może produkt z Cupertino ??

    --
    Pozdr.

  • 5. Data: 2012-08-26 22:02:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > I konkurs - o czym to świadczy?
    > Jutro jak rozbiorę silnik powinno być rozwiązanie.

    stopił sie zawór???

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2012-08-26 22:03:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > stopił sie zawór???

    a może zaciął :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2012-08-26 22:18:30
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin PiteR

    > a może zaciął :)

    Tak to jest, jak się kupuje nowoczesne złomy projektowane przez
    księgowych. W moim Polonezie Trucku Royu, którego kupiłem za 1000 zł,
    zawory się nie zacinają. To zasługa niezawodnego silnika OHV LPG
    zaprojektowanego przez światowej klasy inżynierów z FSO.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2012-08-26 22:55:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 26 Aug 2012 22:02:12 +0200, PiteR wrote:

    > stopił sie zawór???

    Ja tam stawiam na tłoki.

  • 9. Data: 2012-08-27 08:36:12
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-08-26 22:18, t? pisze:
> [...]
    > zawory się nie zacinają. To zasługa niezawodnego silnika OHV LPG
    > zaprojektowanego przez światowej klasy inżynierów z FSO.

    Przez kogo ??
    Chyba przez włoskich inżynierów w latach 30-tych zeszłego stulecia :P
    Polak czego dotknął się we włoskich konstrukcjach to spieprzył ;)

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2012-08-27 09:13:47
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Cezary Daniluk

    > Przez kogo ??
    > Chyba przez włoskich inżynierów w latach 30-tych zeszłego stulecia :P
    > Polak czego dotknął się we włoskich konstrukcjach to spieprzył ;)

    Widzę kolego, że jest Ci zupełnie obca historia powstania doskonałego
    silnika FSO OHV LPG. Prawdopodobnie jeździsz bezsensownie drogim,
    "zachodnim" autem, które jest bardziej awaryjne, mniej funkcjonalne, ale
    także brzydsze od mojego Poloneza Trucka Roya, a kosztowało wielokrotnie
    więcej. I dorabiasz do niego ideologię próbując deprecjonować silnik
    mojego Poloneza Trucka Roya.

    PS. Ostatnio mój Polonez Truck Roy spalił tylko 6 litrów LPG na trasie
    Giżycko - Ustrzyki Dolne.

    --
    ignorance is bliss