  • 161. Data: 2022-07-19 22:31:40
    Temat: Re: Za ile nas sprzedano ?! Ten pierdolony PiS
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-19-lipca-2022 o 20:51, ii pisze:
    > Ale ja mam "szybką" stację ładowania co kilometr. Szybką czyli ... 3,5h
    > :-) No taką na miarę Twizy:-)

    Ty jesteś masochistą. Nie masz drzwi w "aucie"

    Rozmawiamy o normalnych zmotoryzowanych.

    Mogłeś zaoszczędzić kupę szmalu i kupić sobie hulajnogę. Taka sama
    kultura podróżowania ;-)

  • 162. Data: 2022-07-19 22:33:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-19-lipca-2022 o 20:52, ii pisze:
    > Tak, deszcze nap..a i Ty jedziesz. No powodzenia:-)

    A Ty niby suchy?

    Żałość.pl

  • 163. Data: 2022-07-19 22:37:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Jul 2022 17:34:58 +0200, w <62d6cf10$0$476$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Sprawdź sam - mi się nie chce dokładnie - zakładam że jak zero coś mówi
    > to kłamie i generalnie się sprawdza;)

    Zupełnie jak z Masterem :D

  • 164. Data: 2022-07-19 23:19:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.07.2022 o 20:51, ii pisze:

    > Oj nie, w dzień się ładuje, w nocy jeździ i zasila dom.

    > Nie nie, tak wygląda taniość energii. Póki będzie tania, póty nie będzie
    > sensu jej marnować.

    NIE marnować

  • 165. Data: 2022-07-19 23:20:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://twizy.pl/

    > Rozmawiamy o normalnych zmotoryzowanych.

    To są tacy?

    > Mogłeś zaoszczędzić kupę szmalu i kupić sobie hulajnogę. Taka sama
    > kultura podróżowania ;-)

    Aha, myślę o wynajmowaniu Twizy na minuty :-)

  • 166. Data: 2022-07-19 23:21:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://twizy.pl/

  • 167. Data: 2022-07-20 09:38:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-07-2022 o 21:27, Poldek pisze:

> [...]

    Zabrakło argumentów?

    Zobaczylibyśmy, gdyby dostał na talerzu wszystko co mu się zamarzy.
    A tak - może nie mieć czym....

    > Z takim skutkiem, że całe NATO z USA na czele wspierające Ukrainę nie
    > pomaga zatrzymać powolnego posuwania się armii Putina na zachód.
    >
    > Nasza telewizja pokazuje nam tak samo podkoloryzowany obraz sytuacji,
    > jak ruska telewizja ruskim, tylko że w przeciwną stronę. Wystarczy
    > popatrzeć na mapkę jak wygląda terytorium opanowane przez Putina teraz,
    > jak wyglądało tydzień, miesiąc, dwa miesiące temu - powoli, ale cały
    > czas Putin zdobywa coraz więcej terytorium.

    Nie za darmo.
    Straci na tej wojnie tyle sprzętu i ludzi, że będzie się musiał
    zastanowić nad kolejnym krokiem.
    I może będzie już wiedział, żeby z NATO nie próbować zadzierać, bo
    będzie wiele razy trudniej....

  • 168. Data: 2022-07-20 19:28:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-19-lipca-2022 o 23:21, ii pisze:

    > http://twizy.pl/

    Z tymi drzwiami to tak jak z ogrzewaniem, klimą i bagażnikiem? ;-)

    Już wolę Aixama w dieslu ;-)

  • 169. Data: 2022-07-20 19:32:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=ggbFswzHjeo