  • 21. Data: 2012-11-17 00:24:20
    Temat: Re: Za ile można kupić samochód?
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-11-16 00:29, PiteR pisze:
    > Będzie ciężko. Mozesz np spróbować kupić golfa 2 z 1991 roku.

    To co obecnie jeździ to już ciężko nazwać samochodami, po prostu złom.
    Jeszcze na początku wejścia do UE (2004-06) była jakaś szansa na Golfa 2
    w przyzwoitym stanie technicznym ale to co zostało obecnie to już odpady
    w które od lat nikt nie zainwestował ani grosza (chyba że w spoiler albo
    diody). Miałem kiedyś mkII 1991r z najtrwalszym montowanym do niego
    silnikiem czyli 1.8 8V (90KM) ale nawet on się poddał po około 250tyś
    km. Trzeba było już robić uszczelniacze, prowadnice zaworowe i
    popychacze hydrauliczne, sprzęgło też zaczynało ślizgać przy około
    280tyś. Jak się zbliżył do 300tyś to już nie było tygodnia aby coś się
    nie popsuło a starałem się o niego dbać jak się tylko dało. Tak że radzę
    Ci Piotrze odpuść sobie Golfa II chyba że chcesz poznać
    mechanikę,blacharstwo i elektrykę samochodową.

  • 22. Data: 2012-11-17 02:03:47
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    W dniu 2012-11-16 17:43, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Piotr" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > OC mnie kosztowało 350 zł z max zniżkami, więc jak nie masz zniżek, to
    > ponad 800.
    > Co masz na myśli mówiąc "rejestracja"?

    Nie wiem co mam na myśli. :) Chodziło mi ogólnie o wszystkie
    formalności. A co dokładnie trzeba to właśnie się od Was dowiaduję. :)

    pzdr

  • 23. Data: 2012-11-17 02:27:03
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-11-16 14:50, Piotr Molski pisze:
    > A co z francuzami z lat dziewiecdziesiatych z silnikiem diesla - 1,9,
    > 1,9TD? Peugeot 306, 406, Citronen Xantia, Xara, ZX. Blacha ocynkowana,
    > silnik dobry, gorzej z elektryka i tylnia belka.

    Do tego xantia mimo ocynku gnije na zgrzewach blach, a silnik 1.9td ma
    slabe i pekajace ~200tkm glowice.
    Jezeli to zaakceptowac, to po kapitalnym remoncie glowicy (ca.800pln)
    bedzie to najbardziej komfortowe auto pod sloncem. Do dzisiaj nie
    znalazlem wygodniejszego (mialem X2 1.9td z top wyposazeniem)).
    Z elektryka nigdy nie mialem problemu, Przy ~280tkm zaczela cieknac
    pompa LHM.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 24. Data: 2012-11-17 02:34:26
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    [SPAM]

    Mam do sprzedania po żonie trzydrzwiowy Peugeot 106 MkII, benz. 1.0i z
    1997. 2x airbag, elektr szyby, szyberdach, centralny zamek z pilotem.
    Nowy akumulator i czujnik polozenia walu. Niedawno zrobione zaprawki
    lakiernicze na tylnej klapie. Dwie nowe opony zimowe Kleber.
    Malo pali. Przez ponad 3 lata posiadania zona nauczyla sie juz jezdzic,
    teraz wozi nasza dzidzie i zawsze bierze moj samochod, bo wiecej drzwi i
    latwiej fotelik wsadzic.
    Cena w granicach 2tys.

    Kontakt masz w stopce.

    [/SPAM]
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 25. Data: 2012-11-17 09:07:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Excite pisze tak:

    > Jak się zbliżył do 300tyś to już nie było tygodnia aby coś się
    > nie popsuło

    Dobrze że mój tego nie czytał ;)

    > Tak że radzę Ci Piotrze odpuść sobie Golfa II chyba że chcesz
    > poznać mechanikę,blacharstwo i elektrykę samochodową.

    Piotrze to prawda. Nikt Ci takiego nie sprzeda ;)

    http://piterpro.private.pl/golf2.jpg

    (to nie mój)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 26. Data: 2012-11-17 19:53:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:50a66d75$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jest jeszcze Swift, z takich samych lat, ale bez klimy miał kosztować
    > poniżej 3 tys.
    > Ale w środku to lata 80-te.

    Ja do suzuki jestem zrażony, kumpel ma vitarę i zbyt dużo problemów - na
    szczeście jeszcze na gwarancji. Ale może rzeczywiście swift nie jest
    złym pomysłem (choć nigdy nie jechałem).

    --
    Yogi(n)

  • 27. Data: 2012-11-17 20:12:38
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-11-17 19:53, Yogi(n) pisze:

> [...]
    > szczeście jeszcze na gwarancji. Ale może rzeczywiście swift nie jest
    > złym pomysłem (choć nigdy nie jechałem).

    Ogolnie SWIFT w roczniku '99 to straszne plastiki i tragiczne fotele,
    ale samochod w pelni bezobslugowy. Wymiana tylko standardowych spraw jak
    oleje, filtry, klocki, aku, przewody WN po 10 latach. Zadnej korozji,
    silnik 1.0 slaby (na zachodniej autostradzie potrafi jednak predkosc 130
    utrzymac) ale oszczedny, pali 5 w trasie i 6,5 w miescie. Dosyc sporo
    miejsca w srodku jak na tej klasy autko, bagaznik sensownej wielkosci,
    niestety z wysokim progiem zaladunkowym.

    PS. Pisze na podstawie doswiadczen mojego ojca, ktory kupil to autko w
    wersji najbiedniejszej nowe z salonu w '99.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 28. Data: 2012-11-17 21:29:06
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > PS. Pisze na podstawie doswiadczen mojego ojca, ktory kupil to autko w
    > wersji najbiedniejszej nowe z salonu w '99.

    Czyli coś jak corolla z tych lat - to znaczy fotele nie były tragiczne,
    ale plastikowo bardzo. Niemniej, praktycznie lejesz i jedziesz.

    --
    Yogi(n)

  • 29. Data: 2012-11-18 12:33:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    chwdp wrote:

    > wyglad mnie nie interesuje dlatego kupuje auta w
    > takich cenach i moga byc porysowane czy podgnite.
    [...]
    > Uzytkuje je az do skonczenia sie okresu waznosci polisy
    > a kupuje tak aby mialy min pol roku jeszcze.

    A co po tym okresie?

  • 30. Data: 2012-11-19 01:38:35
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-11-18 12:33, cef pisze:> chwdp wrote:

    > [...]
    >
    > A co po tym okresie?

    najczesciej biore kolejne, lub oplacam nowa polise jesli auto rokuje.