  • Date: Sat, 17 Nov 2012 20:12:38 +0100
    From: "v...@i...pl" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Za ile można kupić samochód?

    W dniu 2012-11-17 19:53, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:50a66d75$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja do suzuki jestem zrażony, kumpel ma vitarę i zbyt dużo problemów - na
    > szczeście jeszcze na gwarancji. Ale może rzeczywiście swift nie jest
    > złym pomysłem (choć nigdy nie jechałem).

    Ogolnie SWIFT w roczniku '99 to straszne plastiki i tragiczne fotele,
    ale samochod w pelni bezobslugowy. Wymiana tylko standardowych spraw jak
    oleje, filtry, klocki, aku, przewody WN po 10 latach. Zadnej korozji,
    silnik 1.0 slaby (na zachodniej autostradzie potrafi jednak predkosc 130
    utrzymac) ale oszczedny, pali 5 w trasie i 6,5 w miescie. Dosyc sporo
    miejsca w srodku jak na tej klasy autko, bagaznik sensownej wielkosci,
    niestety z wysokim progiem zaladunkowym.

    PS. Pisze na podstawie doswiadczen mojego ojca, ktory kupil to autko w
    wersji najbiedniejszej nowe z salonu w '99.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)