eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaZa bałagan PP albo nawet TPSA płaci abonent (długie)Za bałagan PP albo nawet TPSA płaci abonent (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: SP1 QXL <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Za bałagan PP albo nawet TPSA płaci abonent (długie)
    Date: Mon, 22 Jun 2009 22:08:53 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 76
    Message-ID: <h1ooh7$6d4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.53.170.150
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1245701479 6564 80.53.170.150 (22 Jun 2009
    20:11:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Jun 2009 20:11:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.21) Gecko/20090302
    Thunderbird/2.0.0.21 Mnenhy/0.7.5.0
    X-Antivirus: avast! (VPS 090621-0, 2009-06-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228214
    [ ukryj nagłówki ]

    W grudniu postanowiłem dołożyć sobie Uploadu do DSLa. W zwiazku z czym
    zamówiłem promocję Powiększony upload za 1zł. Było to na przełomie
    listopad/grudzień. 27 grudnia dzwonię i pytam w TPSA co z moim
    przyspieszeniem, i że muszą inny modem mi przeca dać bo 4100 nie wyrabia
    z 1Mbps zwrotu, na to pan zdzwiony: ale przecież Pan już ma nowy modem i
    Upload za 1zł. Szczękę zgubiłem, poprosiłem o wyjaśnienia, od słowa do
    słowa, okazało sie, ze mam przypisane do konta 2 modemy, i oba podobno
    są aktualnie AKTYWNE!!!

    Zgłosiłem reklamacje, i 28.12 przybyli technicy z 4101a, który to po
    podłączeniu zaczął działać ze zwiększonym uploadem.

    W styczniu przybyła Pocztą Polską Umowa do podpisu, więc ją podpisałem,
    włozyłem do załączonej koperty i wysłałem. Trochę nie pomyślałem, ale o
    tym za chwilę. Koperta opiewała na przesyłkę ekonomiczną, nierejestrowaną.

    Wiec wysłałem, płace regularnie co miesiac wskazaną kwotę, bez dnia
    spóźnienia (to ważne IMHO), a nawet kilka dni wcześniej. I nagle w
    czwartek 18.06 net mi przestaje działać. Sprawdzam, na 4101a wszystkie
    diody świecą, więc ping na modem - jest odpowiedź, no to ping na router
    na szkielecie TPSA, 0 odpowiedzi. Nic, dzwonie 19330, informuję Pana
    jakie mam problemy, pan sprawdza i za chwilę słyszę coś, co sprawiło, że
    nie wiedziałem czy to Bangladesz, czy inna Afryka.

    Pan mi powiedział ni mniej ni więcej, tylko ze ma zapisane na moim
    koncie, ze brak umowy/aneksu na promocję, więc internet został mi
    ZABLOKOWANY!!! CAŁKOWICIE!!!

    No, żesz w d* je* mać, wkurzyłem się i pytam, a nie można poinformować o
    tym, tylko wyłaczać, i to wtedy gdy kopiuje pliki na serwer zewnętrzny?!

    Pytam Pana, czy brak jakiegoś papierka jest aż tak deprymujący dla
    któregoś biurokraty, ze osobie PŁACĄCEJ regularnie, bez spóźnień,
    wyłącza sie internet? I tłumaczę BOKiście, że wysłałem.

    Pan na to że nic nie moze zrobić, moze jedynie przesłac info do osoby,
    która włączyła blokadę o kontakt. Powiedziałem wprost, ze w związku z
    pilną pracą, jeśli w 15 minut nie będzie kontaktu, dzwonie do
    Pełnomocników Prezesa ds. Interwencji.

    Ponieważ po 15 minutach brak reakcji, dzwonie i informuję Panią
    Pełnomocnik co zrobili i pytam, czy w związku z tym, ze PP gdzies
    zesłała na Koluszki moją umowę w liscie nierejestrowanym oni mają prawo
    wyłączać? Odpowiedź: no raczej nie...

    Pani zapisuje do mnie numer i za 10 minut mam telefon od Pana Blokera z
    Zielonej Góry. Który mówi, ze właśnie dżiś robił sobie przegląd umów i
    ponieważ nie widzi mojego aneksu, pozwolił sobie zablokować, ABYM SIĘ
    ODEZWAŁ do Niego.

    No tego było za dużo, zapytałem Pana, czy wie co robi, że przecież sa
    jakieś formu kontaktu, i ze Prawo Telekomunikacyjne nawet niepłacącym
    zabrania odcinać, przed poinformowaniem ich o tym. No to pan mówi, ze
    skoro wysłałem i umowa do Niego nie doszła, to pewnie zaginęła na
    poczcie (przesyłka nierejstrowania), wobec czego Pan mi wyśle ta umowę
    na maila, i tu pytanie: czy mail x...@y...pl to Pana adres
    nadal? Ręce mi opadły, mając mój numer telefonu stacjonarnego, numer
    komórki (jest na Umowie wcześniejszej), mój adres e-mail, Pan odcina mi
    net abym JA sie z Nim skontaktował.

    Faktycznie, na maila doszła umowa, wydrukowałem Ją, posłałem FAXem i
    dodatkowo Pocztą Polską z ZPO (co powinienem zrobić za 1 razem).

    Napisałem również reklamacje, opierajac się na Kodeksie Cywilnym (Art.
    104.1 Ustawy Prawo telekomunikacyjne w zbieżnosci z 415KC) - zażądałem
    naprawy szkody, bowiem słałem pliki dla klienta i za spóźnienie zostałem
    obciążony karą Umowną 500zł.

    Ciekawe czy się TPSA poczuje (zaproponowałem im miesiąc zwolnienia z
    Abonamentu), czy będą odwracac kota ogonem?

    TLZ


    PS. oczywiscie w Grudniu za bałagan i długie załatwianie podłaczenia
    nowego modemu, nawet przepraszam nie usłyszałem!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: