  • 11. Data: 2009-08-11 21:33:43
    Temat: Re: Z serii jaki telefon - Era
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    pawelj pisze:

    > Moge ci mojego htc sprzedać. zresztą jutro naallegro będzie.
    > Chociaż z tego co piszesz to raczej ci htc niepotrzebny.
    > Jestem przyzwyczajony do obsługi telfonu jedną ręką. ale w htc nie
    > potrafię napisać smsa jedną ręką. za grube paluchy mam.
    > Ekran dotykowy jakoś nie przyadł mi do gustu.
    > Chociaż zdjęcia faktycznie wymiatają, zwłaszcza przy dobrym dziennym
    > świetle.
    > jka chcesz te 1,5 k pln wydać to szukaj htc.
    > Jak chcesz kupic telefon to szukaj czegoś tańszego. pewnie za 300 już
    > kupisz
    tak. HTC prophet. za 300zł "wyrwiesz". tyle ze jak autor wątku nigdy nie
    mia telefonu dotykowego to nadszedł moment aby go wziać do ręki i
    zobaczyć czy mu "spasi"
    jak nie, to kłania sie grupa chyba z 20 modeli telefonów z dobrym
    aparatem (ale nie 5mpix) WM i klawiaturą hardwarową. gsmarena.com pomoże.

    ToMasz