  • Data: 2011-06-03 23:33:12
    Temat: Z czego zrobić WŁAZ dachowy ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chce mi się bawić w pełną "fabrykę" i produkować od podstaw
    (brak zaplecza warsztatowego i brak czasu).

    Potrzebuję w żuku a07 zrobić właz dachowy. Cel - umożliwienie
    włażenia na dach z wnętrza żuka.

    W pierwszej kolejności myślałem o starych nyskach w służbie
    wojsku - miały takie fajne włazy. Znaleźć taką nyskę - niemożliwe.

    Pomyślałem o innych furach wojskowych lub komunikacji zbiorowej.
    Objechałem już od groma autozłomów. Można zorganizować
    "szyberdach" czy "nawiew" jak w autobusach
    Jelcz(berliet)/autosan/tramwaje ... ale to nie to - trzebaby
    przerabiać co by się otwierało.

    2 Zadaniem włazu ma być "klimatyzacja" ... otwieramy dach na
    upale podczas jazdy - i mamy powietrzne tornado (taka kurołapka,
    ino pionowa a nie pozioma).

    Jak wspomniałem - objechałem już złomów od groma i ciągle nic.
    Dziś nawiedziłem w Kościanie firmę EWMAR kościan - mają tam złom
    pojazdów militarnych ... niestety niczego nie przypasowałem.

    Ktoś ma jakiś pomysł ? Dziś przyszły mi na myśl "pokrywki"
    kuchni polowych - ale w tej średnicy to człowiek się pewnie
    przeciśnie.

    Może ktoś z Was zna/ma znajomego co miałby np rzeczoną wojskową
    nyskę w stanie rozkładu i wycięcie jej z dachu włazu nie
    stanowiłoby problemu ?

    Wszelkie rady mile widziane.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY