  • 11. Data: 2013-06-29 12:45:58
    Temat: Re: Yamaha Virago 535 na co zwrócić uwagę przy zakupie?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-29 10:52, Jacek pisze:

    > A na 185 cm wzrostu będzie ok?

    nie bedzie. Sam mam 186 i na 535 czuje sie jak na dzieciecym rowerku, z
    kolanami przy kierownicy. Juz lepiej doinwestowac w XVS 650, to
    przynajmniej rozmiarami jest bardziej odpowiednie. 535 to motocykl dla
    ludzi niewysokich.

    > Kuczu napisał, że jest wiotka - jak to rozumieć? Czuć, że rama i
    > zawieszenie gnie się podczas jazdy?

    tak, zwlaszcza na szybszych zakretach.

    > Moc mi wystarczy, jak na pierwszy moto aż nadto..

    nie kupuj tego, bedzie po prostu za maly. Jesli chcesz motocykl w ogole
    to kup jakiegos nakeda (zephyr, cb, xj) a jesli musisz miec cos
    chopperowatego to cos wiekszego - dragstar, vulcan 800 (za zadne skarby
    nie kupuj 750), shadow czy nawet intrudera

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2013-06-30 23:19:43
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał:

    > A na 185 cm wzrostu będzie ok?

    Mojej kolezance, ktora ma 1,60 w kapeluszu, ten motór bardzo odpowiada.

    A z zalet wymienie bardzo latwy dostep do membran gaznikowych ;), ktore w
    sprzecie pelnoletnim moga sie na dniach skonczyc. Ot takie szczescie w
    nieszczesciu....

    --
    ARQ
    transalp

  • 13. Data: 2013-07-01 07:39:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-30 23:19, ARO pisze:

> [...]
    >
    > A z zalet wymienie bardzo latwy dostep do membran gaznikowych ;), ktore
    > w sprzecie pelnoletnim moga sie na dniach skonczyc. Ot takie szczescie w

    I genialny airbox w ramie. Zeby zalozyc laczniki miedzy rama a gaznikami
    trzeba miec dlonie niewielkiego azjaty.