  • 1. Data: 2011-02-20 18:11:30
    Temat: Xperia X8 - kto ma? pytanie o odbieranie
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Kopiąc informacje o tym telefonie, natrafiłem na takie, że ten telefon
    kompletnie nie nadaje się do telefonowania ;)
    A mianowicie aby odebrać rozmowę to trzeba coś tam przemieszczać palcem i
    upuszczać w odpowiednim miejscu, a jak chce się zakończyć rozmowę i w
    trakcie wcisneło się coś, co przeniosło do jakiegoś menu, to łatwiej
    wyciągnąć baterię niż odnaleźć funkcję kończącą rozmowę.

    Prawda to?
    Wstępnie z dostępnych wybrałem akurat ten model (jest też LG GT540) i tak
    mnie ten tekst zaintrygował. Aktualnie mam E52, więc pewnie to będzie szok
    po przesiadce.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2011-02-21 10:05:01
    Temat: Re: Xperia X8 - kto ma? pytanie o odbieranie
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2011-02-20 19:11, Irokez pisze:
> [...]
    > trakcie wcisneło się coś, co przeniosło do jakiegoś menu, to łatwiej
    > wyciągnąć baterię niż odnaleźć funkcję kończącą rozmowę.

    Ale bzdury ... :)) .. aby odebrac rozmowe to tak jak w wiekszosci tel.
    dotykowych trzeba przesunac suwak w jedna strone lub w druga aby odrzucic.
    Zakonczenie rozmowy wykonywane jest przyciskiem w prawym dolnym rogu i
    jeszcze ani razu mi sie nie zdarzylo cudownie wejsc do menu .. a poza
    tym pewnie jak sie wejdzie to na samej gorze jest ikona rozmowy, tam
    naciskamy i mozemy zakonczyc rozmowe. Nie wiem skad wziales te
    rewelacje, ale sa to kompletne bzdury.

    Pozdrawiam
    Bastek

  • 3. Data: 2011-02-21 17:33:01
    Od: tepa_killer <w...@g...com>

    On 21 Lut, 11:05, basteku <b...@N...interia.pl> wrote:

> [...]
    > tym pewnie jak sie wejdzie to na samej gorze jest ikona rozmowy, tam
    > naciskamy i mozemy zakonczyc rozmowe. Nie wiem skad wziales te

    ja po xperii x1i naprawde zawiodłem sie marką sony ericsson , to byl
    najgorszy telefon w moim zyciu a miałem ich ze 30...

  • 4. Data: 2011-02-21 19:28:57
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "tepa_killer" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >ja po xperii x1i naprawde zawiodłem sie marką sony ericsson , to byl
    >najgorszy telefon w moim zyciu a miałem ich ze 30...

    a co innego..
    mam do wyboru:
    Nokię C5-00 - hmm mam E52 a to widzę jest gorsze, nie ma WiFi
    SE Hazel - hmm.. coś podobnego do E52
    Nokia 5230 - też bez WiFi
    Samsung Wave 533 - BADA.os - mało popularne
    LG GT540 Swift - jakaś konkurencja dla X8, chyba wolę jednak X8

    Do HTC Wildfire trzeba dopłacić 150zł. Jakoś mi się nie chce za markę tyle
    płacić.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-02-21 19:42:54
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "basteku" <b...@N...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zakonczenie rozmowy wykonywane jest przyciskiem w prawym dolnym rogu i
    > jeszcze ani razu mi sie nie zdarzylo cudownie wejsc do menu

    Nie wiem, stąd pytam.
    W E52 wiecznie wchodzę w aparat. Raz w nocy mnie telefon obudził i gadam
    półsennie a tu błysk. Kurde.. pioruny zimą?
    Rano znalazłem fotkę sufitu.

    W X8 mi to nie grozi?

    --
    Irokez