  • Data: 2019-12-25 23:30:00
    Temat: Wzorcowe napięcie - gdzie odczytać
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Chińczycy sprzedają dużo zabawek na AD584LH czy JH.

    Pozwalają one na dość stabilne odczytanie napięcia 2.5, 5 i 10V.

    Same jednak potrzebują odczytania precyzyjnym przyrządem wcześniej.

    Pytanie: zakładajac że jako amator nie posiadam super przyrządu z
    kalibracją, ale chciałbym dowiedzieć się ile te moje AD584 faktycznie
    podają, jakie mam możliwości?

    Jest gdzieś miejsce gdzie odpłatnie, nie po znajmości, mogę podskoczyć z
    włąsną zabawką i poprosić kogoś o pomiar napięć z precyzją potwierdzoną
    kalibracją? To takie bardzie teoretyczne pytanie niż związane z moją
    lokalizacją. Widzę że niektóre firmy kalibrują sprzęt ale jak przyjade z
    własnym rękodziełem to mnie wyśmieją czy raczej bez problemu? Miał ktoś
    doświadczenie z kalibrowaniem własnych zabawek?

    Chciałym mieć w domu w miarę stabilny wzorzec o precyzji większej niż
    posiadane multimetry co by je okresowo sprawdzać.

    PS. Chińczycy dosyłają "karteczkę" do każdego egzemplarza z cyferkami
    ale nie piszą czym to mierzyli i czym to coś co mierzyli, mierzyli...