-
Date: Thu, 25 Mar 2010 09:00:03 +0100
From: LEPEK <n...@n...net>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Wyznaczone pasy ruchu
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 195.95.235.235
Message-ID: <4bab1802$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1269504002 195.95.235.235 (25 Mar 2010 09:00:02 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 48
X-Authenticated-User: drapoltrading.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267177
[ ukryj nagłówki ]Witam,
"Znurtowała" mnie ostatnio taka sprawa...
Otóż w pord jest definicja pasa ruchu ("pas ruchu" - każdy z podłużnych
pasów jezdni wystarczający do ruchu jednego rzędu pojazdów
wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony znakami drogowymi), często
się kodeks do tego odwołuje, ale mam pytanie, jak to interpretować w
praktyce.
Legenda:
"+++" - granica jezdni
"===" - podwójna ciągła
"- -" - pojedyncza przerywana
[[[ ]]] - samochód
W sytuacji, gdzie nie ma żadnych linii sytuacja jest jasna: pas jest,
jeśli się mieszczę.
Ale jak to wygląda, jeśli są linie?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[[[ ]]]
[[[ ]]]
===========- - - - - - - - - - - - -
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Podwójna ciągła rozdziela pasy ruchu o kierunkach przeciwnych.
Linia pojedyncza przerywana, w którym kreski są krótsze od przerw lub
równe przerwom, wyznacza pasy ruchu.
Czy zatem tam, gdzie jadą te samochody to są dwa pasy, czy jeden?
Bo analizując te definicje wychodzi mi, że tam, gdzie jest pojedyncza
przerywana jest jeden pas ruchu pomiędzy "+++" a "- -", ale tam, gdzie
jest podwójna ciągła to już jeśli zmieszczą sie dwa samochody są dwa
pasy ruchu.
Tylko bardzo proszę bez "pytań pomocniczych" - wolałbym przeczytać jakiś
wywód logiczny, niż coś w stylu "a czytałeś przepisy?".
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=