  • 1. Data: 2010-03-07 13:23:54
    Temat: Wyprzedaż 2009
    Od: "Jerzy" <j...@d...com.pl>

    Czy są jeszcze jakieś wyprzedaże 2009 samochodów,
    które w ubiegłym roku kosztowały do 40 tys. zł?

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2010-03-07 15:45:47
    Temat: Re: Wyprzedaż 2009 albo promocja?
    Od: "Jerzy" <j...@d...com.pl>

    Czy są jeszcze jakieś wyprzedaże 2009 samochodów,
    które w ubiegłym roku kosztowały do 40 tys. zł?
    A może jakaś atrakcyjna promocja?

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2010-03-07 17:09:36
    Temat: Re: Wyprzedaż 2009
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Auta do 40tyś to taki low low end i nawet jeśli były rabaty to
    naprawde nie ma sie o co bić. Lepiej już mieć auto rok młodsze niż 2
    tyś tansze.

  • 4. Data: 2010-03-07 18:17:09
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > które w ubiegłym roku kosztowały do 40 tys. zł?

    do 40 to lipa,
    ale za niewiele ponad 50 kupisz pełny fulwypas hyundaia, który w cenniku był
    za 70
    P.

  • 5. Data: 2010-03-07 18:36:29
    Od: "Jerzy" <j...@d...com.pl>

    > do 40 to lipa,
    > ale za niewiele ponad 50 kupisz pełny fulwypas hyundaia, który w cenniku był za 70

    Myślałem docelowo o trzydziestu kilku.maksymalnie :-(

    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2010-03-07 19:51:50
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Jerzy" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Myślałem docelowo o trzydziestu kilku.maksymalnie :-(

    Coś mi mignęło, że dacia daje jakieś upusty ale też nie rzucające na kolana.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-03-07 20:53:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 15:45:47 +0100, "Jerzy" <j...@d...com.pl> said:

    > Czy są jeszcze jakieś wyprzedaże 2009 samochodów,
    > które w ubiegłym roku kosztowały do 40 tys. zł?

    Tak, ale musisz się zdecydować co chcesz kupić.
    Jeśli jedynym kryterium jest cena, to nie upieraj się przy roczniku.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-03-07 22:15:54
    Od: "novaq" <n...@g...pl>

    > Użytkownik "Jerzy" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Coś mi mignęło, że dacia daje jakieś upusty ale też nie rzucające na
    > kolana.

    2000zł
    W Warszawie mają jeszcze z zeszłego roku, ale z tego co mnie interesowało
    (Sandero benzyna) to tylko wersja Laureate (najlepiej wyposażona) z klimą i
    lakierem metalic, tak że praktycznie tyle samo wyniesie wersja tegoroczna ze
    zwykłym lakierem a wersje słabiej wyposażone są jeszcze tańsze.
    A to już marzec...

    > --
    > pozdrawiam
    > kml

    pozdr
    N.

  • 9. Data: 2010-03-08 06:30:40
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Jerzy napisał:
    > Czy są jeszcze jakieś wyprzedaże 2009 samochodów,
    > które w ubiegłym roku kosztowały do 40 tys. zł?
    >
    > Pozdrowienia
    Zobacz do Chevroleta lub Renault. Wlasnie kupilem zonie nowa zabke, cena
    wyjsciowa 42kpln do odbioru wraz z gratisami 34kpln+pakiet dodatkowej
    gwarancji na kolejne lata za symboliczna zlotowke itp.
    ps. jesli ktos szuka zadbanego autka to mam do sprzedania Twingo z 2000 roku
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-03-08 06:43:25
    Od: "Jerzy" <j...@d...com.pl>

    > Tak, ale musisz się zdecydować co chcesz kupić.
    > Jeśli jedynym kryterium jest cena, to nie upieraj się przy roczniku.
    Kryteria są dwa: samochód nowy i jego cena.

    > Zobacz do Chevroleta lub Renault. Wlasnie kupilem zonie nowa zabke,
    > cena wyjsciowa 42kpln do odbioru wraz z gratisami
    > 34kpln+pakiet dodatkowej gwarancji na kolejne lata za symboliczna zlotowke itp.
    Czy mógłbyś napisać dokładniej jaki to samochód? (ostatnio ze zdziwieniem
    przeczytałem w Internecie, że żabką bywa nazywana także mała Mazda).
    Te warunki by mi odpowiadały.
    Wiem, że jest już późno, ale tak mi się ułożyło. Czy mógłbyś napisać również
    gdzie ten samochód kupiłeś?

    Dziękuję i pozdrawiam