  • 11. Data: 2010-03-08 06:44:16
    Temat: Re: Wyprzedaż 2009
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "novaq" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hn152k$evd$1@inews.gazeta.pl...

    > 2000zł
    > W Warszawie mają jeszcze z zeszłego roku, ale z tego co mnie interesowało
    > (Sandero benzyna) to tylko wersja Laureate (najlepiej wyposażona) z klimą
    > lakierem metalic, tak że praktycznie tyle samo wyniesie wersja tegoroczna
    > ze
    > zwykłym lakierem a wersje słabiej wyposażone są jeszcze tańsze.
    > A to już marzec...

    Ja bym wolał zeszłoroczną z "wypasem" :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-03-08 06:51:08
    Od: "Jerzy" <j...@d...com.pl>

> [...]
    > lakierem metalic, tak że praktycznie tyle samo wyniesie wersja tegoroczna ze
    > zwykłym lakierem a wersje słabiej wyposażone są jeszcze tańsze.

    Za co 2000 zł?
    O Dacii co prawda nie myślałem, ale właściwie dlaczego nie.
    Czy mógłbyś napisać gdzie w Warszawie?
    W Internecie jest bardzo dużo nieaktualnych informacji na temat wyprzedaży.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-03-08 06:53:08
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Jerzy napisał:

    > Kryteria są dwa: samochód nowy i jego cena.

    > Czy mógłbyś napisać dokładniej jaki to samochód? (ostatnio ze zdziwieniem
    > przeczytałem w Internecie, że żabką bywa nazywana także mała Mazda).
    > Te warunki by mi odpowiadały.
    > Wiem, że jest już późno, ale tak mi się ułożyło. Czy mógłbyś napisać
    > również
    > gdzie ten samochód kupiłeś?
    Zaba jest tylko jedna i jest to Renault Twingo, auto kupione w
    Katowicach. Dokladnie to jutro zona odbiera wersje Wind+dodatkowe
    wyposazeni+inne gratisy a do tego mozna to kupic w "kredycie" 50/50
    Wiem ze sa rowniez inne auta z tamtego rocznika, np. nowa Thali, Clio,
    Megane(choc ten model to juz cena duzo wyzsza)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2010-03-08 06:59:42
    Od: "Jerzy" <j...@d...com.pl>

> [...]

    > Wiem ze sa rowniez inne auta z tamtego rocznika, np. nowa Thali, Clio, Megane(choc

    Bardzo Ci dziękuję. Do Katowic trochę daleko. Muszę zobaczyć czy
    w Warszawie też by się jeszcze coś takiego nie znalazło.
    Problem w tym, że, jak już pisałem, informacje w Internecie na temat
    wyprzedaży przeważnie nie są aktualizowane.

    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2010-03-08 07:10:00
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    www.daciaklub.pl zapewne tam Ci podpowiedzą.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 16. Data: 2010-03-08 07:14:45
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Problem w tym, że, jak już pisałem, informacje w Internecie na temat
    > wyprzedaży przeważnie nie są aktualizowane.
    Telefon do reki i dzwon po dealerach, jak cos upatrzysz to umow sie na
    zaliczke, przelej kase i po problemie.
    Nawet Ci auto do danego dealera za free przywioza, to tylko kwesia czasu
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 17. Data: 2010-03-08 14:36:32
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > ps. jesli ktos szuka zadbanego autka to mam do sprzedania Twingo z 2000

    Na ile sobie go cenisz?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2010-03-08 20:48:10
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    LEPEK pisze:

    > Na ile sobie go cenisz?
    Poszlo na priva
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 19. Data: 2010-03-08 20:54:29
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > Poszlo na priva
    Ups, nie doszlo(zwrtka) na adres z grupy, napisz do mnie na priva to Ci
    napisze co i jak z autem
    pozdrawiam

    Oskar Wilde