eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypadki drogowe 2015
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2016-04-26 20:25:20
    Temat: Re: Wypadki drogowe 2015
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2016 o 19:00 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:


    > Az sprawdzielm dalej ...
    > 2007: 11978 9286 5419
    > 2008: 11840 9533 5350
    > 2009: 10934 8826 4859
    > 2010: 9222 7750 4266
    > 2011: 9179 8572 4515
    > 2012: 8550 7922 4380
    >
    > i to juz zahacza o statystyczna rownosc.
    > Czyli raczej bym szukal przyczyny gdzies w 2010/2011 r.

    Boom emigracyjny? może po prostu ubyło młodych kierowców?

    TG


  • 12. Data: 2016-04-26 23:15:06
    Temat: Re: Wypadki drogowe 2015
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2016-04-26 o 19:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:571f8c25$0$646$6...@n...neostrada.
    pl...
    > W dniu 2016-04-26 o 11:26, J.F. pisze:
    >>> http://statystyka.policja.pl/download/20/192140/stan
    BRD2015.pdf
    >>
    >>> Najbardziej zadziwia mnie, co się stało, że nagle nieprzestrzeganie
    >>> pierwszeństwa przejazdu jest główną przyczyną wypadków z winy
    >>> kierujących. Zawsze to była nadmierna prędkość...
    >>
    >> A dobrze patrzysz ? Bo tak rzucam okiem w 2014
    >> - na prostych odcinkach 18750 wypadkow z 2026 zabitymi, na
    >> skrzyzowaniach z pierwszenstwem 10451 z 502.
    >> w 2015 odpowiednio 18004, 1912, 9450, 427
    >>
    >> Proporcje jakby te same.
    >
    >> W 2013 jeszcze było tak:
    >> Głównymi przyczynami wypadków było:
    >> o niedostosowanie prędkości do warunków ruchu - 8 276 wypadków,
    >> o nieprzestrzeganie pierwszeństwa przejazdu - 7 673 wypadki,
    >> o nieprawidłowe zachowanie wobec pieszego (nieprawidłowe przejeżdżanie
    >> przejść dla pieszych
    >> oraz nie ustąpienie pierwszeństwa pieszemu) - 4 049 wypadków.
    >
    > Az sprawdzielm dalej ...
    > 2007: 11978 9286 5419
    > 2008: 11840 9533 5350
    > 2009: 10934 8826 4859
    > 2010: 9222 7750 4266
    > 2011: 9179 8572 4515
    > 2012: 8550 7922 4380
    >
    > i to juz zahacza o statystyczna rownosc.
    > Czyli raczej bym szukal przyczyny gdzies w 2010/2011 r.
    >
    > Ciekawe ...
    > -lepsze opony, abs/esp, odporniejsze pojazdy ?
    > -wycinka przydroznych drzew ?
    > -autostrady ? Nie, nadal ich malo bylo
    > -budowy i remonty ? To chyba wtedy gierkowe rozkopali ... ale tam imo
    > podobnie latwo o nieustapienie niz predkosci
    > -ludzie zwolnili ? Fotoradary ?
    > -a moze zwolnili, bo paliwo podrozalo ?
    > -pogoda lepsza ? Zima byla zmienna, to moze o ilosc deszczu chodzi ?
    >
    > No bo chyba nie swiatla ... je wczesniej kazali wlaczyc ..
    >

    Przychodzi mi jeszcze do głowy zmiana sposobu kwalifikacji przyczyny.
    Ze nie tylko prędkość i prędkość.
    Ale przyczyn może być oczywiście wiele.


    Seco

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: