  • 51. Data: 2021-12-22 12:28:52
    Temat: Re: Wypadek Szydło
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Dec 2021 11:50:46 +0100, w <61c30307$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A jak tankujesz na stacji, to tak pilnie nasluchujesz, bo moze bedzie
    > wypadek i moze to bedzie kluczowe, czy byly syreny wlaczone?

    Ty jakiś walnięty jesteś?
    Chyba normalne, że pamiętasz czy coś wyło zanim usłyszałeś wypadek.

  • 52. Data: 2021-12-22 12:29:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Dec 2021 09:39:07 +0100, w <spuo7b$1pik$1@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > Zaczynam podejrzewać że PiSowki rodzaj mendy to dla Ciebie coś innego
    > niż inne mendy..

    Inne mendy czasem mówią prawdę.

  • 53. Data: 2021-12-22 12:29:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Dec 2021 09:40:28 +0100, w <spuo9s$1pik$2@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > A teraz to już nikt nie ma interesu aby kłamać?

    Zazwyczaj gdy ktoś czymś ryzykuje, to raczej mówi prawdę.

  • 54. Data: 2021-12-22 12:36:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Wed, 22 Dec 2021 09:40:28 +0100, w <spuo9s$1pik$2@gioia.aioe.org>,
    >trybun

    >Zazwyczaj gdy ktoś czymś ryzykuje, to raczej mówi prawdę.

    Sad przeciez tak samo mysli.
    Swiadek, zagrozony odpowiedzialnoscia za falszywe zeznania, nie
    klamie.
    A funkcjonariusz panstwowy w szczegolnosci :-)

    J.

  • 55. Data: 2021-12-22 13:26:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Wed, 22 Dec 2021 11:50:46 +0100, w
    <61c30307$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,

    >Ty jakiś walnięty jesteś?
    >Chyba normalne, że pamiętasz czy coś wyło zanim usłyszałeś wypadek.

    Od stacji do skrzyzowania jest 150m.
    Od centrum leczenia uzaleznien do skrzyzowania - ponad 200m.

    Wiec ja bym nie byl taki pewny, czy slyszalem wypadek.
    A w ogole wazniejszy mogl byc wybor sosu do hotdoga :-)

    A potem mogloby mi sie nawet przypomniec, ze slyszalem wycie ... a to
    bylo wycie karektki czy policji, ktora jechala do wypadku.

    J.

  • 56. Data: 2021-12-22 13:38:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 21.12.2021 o 14:29, J.F pisze:

    >Stąd że zepsuł się dowód w postaci nagrania. Jak organom psuje się
    >monitoring to kłamią na 110%. Tyle w temacie - to powinno wejść zasad
    >prawnych:P

    Niby tak, ale ja tam wiem, ze jak sie czegos regularnie nie sprawdza,
    to nie ma sie co dziwic, ze to potem nie dziala.

    Podobnie jak baterie co mialy wystarczyc na 12h, po 10 sie okazuja
    wyczerpane itp ...

    J.

  • 57. Data: 2021-12-22 13:40:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 21.12.2021 o 13:22, J.F pisze:

    >czterdziści lat i na emce. Co miał osiągnąć to osiągął teraz mogą mu
    >skoczyć.

    Niby tak, ale ... falszywych zeznan nie skladal, czy sie przedawnilo
    juz?

    J.

  • 58. Data: 2021-12-22 14:43:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2021 o 11:50, J.F. pisze:

    > Kamera? Wlaczona?  Dzwiek rejestrowała ?

    Powinna fakt włączenia syreny.
    Ale się nie dowiemy, bo zniszczyli....

  • 59. Data: 2021-12-22 14:44:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2021 o 12:28, r...@k...pl pisze:

    > Ty jakiś walnięty jesteś?

    On jest po prostu głuchy.
    Klekotu diesla też nie słyszy.

  • 60. Data: 2021-12-22 14:45:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2021 o 12:36, J.F. pisze:
> [...]
    > Swiadek, zagrozony odpowiedzialnoscia za falszywe zeznania, nie klamie.
    > A funkcjonariusz panstwowy w szczegolnosci :-)

    Ostatnio sądy zaczęły stosować odwrotną metodę.
    I zakładają że jak pisi sługus - to kłamie z założenia...