  • 21. Data: 2016-05-30 11:34:02
    Temat: Re: Wypadek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:niguum$t4f$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-05-30 o 10:25, p...@g...com pisze:

    >Nie dość, że cytować nie umiesz, to jeszcze powiedz mi, po co nam w
    >dyskusji o hulajnodze przepisy dotyczące roweru?

    A hulajnoga to nie rower ?

    J.

  • 22. Data: 2016-05-30 11:36:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-30 o 11:34, J.F. pisze:

    > A hulajnoga to nie rower ?

    Zapytał dyżurny pytacz ;) Odpowiedź jest oczywista i łatwa do znalezienia.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2016-05-30 12:47:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    P.S. dziecko do lat 10 kierujace rowerem pod opieka osoby doroslej.
    Bez opieki jest rowerzysta :-)

    >Zapytał dyżurny pytacz ;) Odpowiedź jest oczywista i łatwa do
    >znalezienia.

    Myslisz, ze znasz wszystkie przepisy ?

    Hulajnoga ... w PoRD nie wystepuje.
    Rower zas - pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany
    siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem;

    Jesli uwazasz ze hulajnoga nie rower, to poprosze o jakies glebsze
    uzasadnienie.

    P.S. no i mamy jeszcze rolki/wrotki. I deskorolki.

    J.

  • 24. Data: 2016-05-30 12:54:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-30 o 12:47, J.F. pisze:

> [...]
    > mięśni osoby jadącej tym pojazdem;
    >
    > Jesli uwazasz ze hulajnoga nie rower, to poprosze o jakies glebsze

    Nie chce mi się powtarzać. Wygooglaj "czy hulajnowa to rower w
    rozumieniu PORD i będziesz miał całe tomy opracowań - od dyskusji
    laików, do orzeczeń i wypowiedzi ekspertów.

  • 25. Data: 2016-05-30 13:05:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 30.05.2016 12:47, J.F. wrote:

    > Jesli uwazasz ze hulajnoga nie rower, to poprosze o jakies glebsze
    > uzasadnienie.
    >
    > P.S. no i mamy jeszcze rolki/wrotki. I deskorolki.

    You forgot łyżwy!!! ;)

    Shrek

  • 26. Data: 2016-05-30 13:35:12
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, May 30, 2016 at 12:47:17 PM UTC+2, J.F. wrote:

> [...]
    > uzasadnienie.
    >
    > P.S. no i mamy jeszcze rolki/wrotki. I deskorolki.

    Dokladnie tak to wyglada, nie wystepuje w PoRD to metoda eleiminacji zostaje pieszy
    ;)
    Tak np. traktuja rolkarzy - czyli nakaz jazdy po chodniku, zakaz po sciezkach
    rowerowych...
    Z drugiej strony usilujac posciagnac pod rower pojawia sie problem wyposazenia
    rolkarza (rolek?) ;) Hamulec, dzwonek, oswietlenie, trzymanie reki na kierownicy ;)

    WS

    PS. podobnie bylo z quadami, jak nie bylo takiego czegos w sensie PoRD to zaby
    zarejestrowac dystrybutor "zalatwial" homologacje na ciagnik rolnuczy albo motocykl i
    wychodzily rozne cuda, np. ciagnikiem mozna bylo bez kasku, na PJ B, motocyklem juz
    nie (kast + PJ A)

  • 27. Data: 2016-05-30 13:39:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-30 o 13:35, WS pisze:
    > trzymanie reki na kierownicy

    a nóg na pedałach lub "podnóżkach".

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2016-05-30 13:39:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 30.05.2016 12:47, J.F. wrote:

    >You forgot łyżwy!!! ;)

    Dawno nie bylo odpowiedniej zimy.

    Predzej narty ... no, ciekawe :-)

    J.

  • 29. Data: 2016-05-30 13:43:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości

    >Dokladnie tak to wyglada, nie wystepuje w PoRD to metoda eleiminacji
    >zostaje pieszy ;)

    Ale bardzo podobne do roweru, wiec czemu eliminowac..

    >Tak np. traktuja rolkarzy - czyli nakaz jazdy po chodniku, zakaz po
    >sciezkach rowerowych...
    >Z drugiej strony usilujac posciagnac pod rower pojawia sie problem
    >wyposazenia rolkarza (rolek?) ;)

    Ale rolki to dwa pojazdy, wiec pod rower trudno podciagnac :-)

    > Hamulec, dzwonek, oswietlenie, trzymanie reki na kierownicy ;)

    Na deskorolce :-)

    Ale ... czemu nie ? kask jak widac by sie bardzo przydal :-)

> [...]
    >ciagnik rolnuczy albo motocykl i wychodzily rozne cuda, np.
    >ciagnikiem mozna bylo bez kasku, na PJ B, motocyklem juz nie (kast +

    Nie wiem czy nadal nie ma cudow - sporo chyba niezarejstrowanych ...

    J.

  • 30. Data: 2016-05-30 13:48:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, May 30, 2016 at 1:43:50 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Nie wiem czy nadal nie ma cudow - sporo chyba niezarejstrowanych ...

    teraz mozna jako "czterokołowiec" albo 'czterokołowiec lekki", a obowiazku
    rejestracji chyba nie ma, podobnie jak motocykle crossowe...

    Tylko jesli sie chce jezdzic po drogach publicznych (i pracic OC...)

    WS