-
1. Data: 2011-04-26 11:59:26
Temat: Wymiana napędu w DL650
Od: The_EaGle <e...@j...com>
Z cyklu - jak zrobić najlepiej? ;)
Chciałbym się zapytać praktyków. Skończyła mi się możliwość naciągania
łańcucha. Łańcuch na razie jest napięty OK ale pewnie w ciągu X km
będzie już luźny. Zębatki sa OK - przynajmniej ta duża...
I teraz czy jest sens już wymieniać napęd czy jeździć dalej i wymienić
jak łańcuch będzie już luźny?
Chodzi mi o znalezienie "złotego środka" w którym jest sens zrobienia
tego efektywnie bo skoro mogę jeszcze przejeździć z 2 tys km to tak
zrobię...
Z drugiej strony w połowie czerwca wybieram się na wycieczkę z 3tys km i
na pewno przed chce jechać z nowym napędem...
I teraz drugie pytanie czy występują duże różnice w przebiegach po
między napędami za 500 albo za 800zł? :) Po prostu czy warto to tych
300PLNów...
PS. Ostatnie moto sprzedałem przed wymianą napędu ;P przy 27tys km...
Pozdrawiam
Rafał
DL650
-
2. Data: 2011-04-26 12:08:56
Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Tue, 26 Apr 2011 13:59:26 +0200) ktos podajacy sie za The_EaGle
wyklawiaturowal co nastepuje:
> Z cyklu - jak zrobić najlepiej? ;)
>
>
> Chciałbym się zapytać praktyków. Skończyła mi się możliwość naciągania
> łańcucha. Łańcuch na razie jest napięty OK ale pewnie w ciągu X km
> będzie już luźny. Zębatki sa OK - przynajmniej ta duża...
W DT spadl mi lancuch i wyrwal dziure w karterze, tez byl luzny i mialem
go zaraz wymieniac :/
To tyle w temacie czekania az sie skonczy regulacja.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
-
3. Data: 2011-04-26 12:38:32
Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
W dniu 2011-04-26 14:08, Piotr Klimek pisze:
> To tyle w temacie czekania az sie skonczy regulacja.
Zaraz tam tyle w temacie.
Ja na koncowce lancucha zrobilem Mediolan - 3,5 kkm, bo czym innym
tysiac joebarem po miescie a czym innym na hajłeju.
Ale w tym przypadku jesli juz sie skonczyla regulacja to watpie nawet
nie w 2 kkm ale chocby w 1.
Lancuch degraduje sie nieliniowo czyli im dluzszy tym szybciej sie
wyciaga :-)
KJ
-
4. Data: 2011-04-26 12:49:35
Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-04-26, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
>
> Ja na koncowce lancucha zrobilem Mediolan - 3,5 kkm, bo czym innym
> tysiac joebarem po miescie a czym innym na hajłeju.
>
Ja jak na koncowce napedu wjechalem na hajlej i odkrecilem to uslyszalem
tylko trrrrrrrytrrrrrryt, do domu jakos wrocilem, najgorzej bylo ruszyc
w dwie osoby + bagaz. Pozniej wysypalem z pod pokrywy zdawczej zabki a
raczej resztki zabkow.
> Ale w tym przypadku jesli juz sie skonczyla regulacja to watpie nawet
> nie w 2 kkm ale chocby w 1.
Z moich doswiadczen to max. 500km, u mnie jak juz jest koncowka lancucha
to mozna naciagac i co 200km.
> Lancuch degraduje sie nieliniowo czyli im dluzszy tym szybciej sie
> wyciaga :-)
>
Sie zgadza, wrecz bym powiedzial ze geometrycznie. Ja przejezdzilem
prawie 40kkm bez ani jednego napinania lancucha, wczoraj napialem
pierwszy raz, za pare dni bede naciagal dalej, zostal mu miesiac zycia.
--
Artur
ZZR 1200
-
5. Data: 2011-04-26 13:00:03
Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Tue, 26 Apr 2011 12:49:35 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:
> Z moich doswiadczen to max. 500km, u mnie jak juz jest koncowka lancucha
> to mozna naciagac i co 200km.
A ja kupilem do DT najtanszy bezoringowy RK celem sprawdzenia czy oplaca sie
kupowac drozsze i podciagam go o jeden zabek co 200km. Przewiduje, ze
wiecej niz 1500km na nim nie zrobie.
W SV mam super wypasiony DID i od 5kkm nie ruszalem regulacji.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
-
6. Data: 2011-04-26 13:19:49
Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
Od: "IvanoV" <b...@a...org>
>
> W SV mam super wypasiony DID i od 5kkm nie ruszalem regulacji.
>
W ZR-7 mam RK za 200zł i jak na razie przez 6kkm też nie wymagał regulacji.
IvanoV
-
7. Data: 2011-04-26 13:30:22
Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-04-26, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
>
> A ja kupilem do DT najtanszy bezoringowy RK celem sprawdzenia czy oplaca sie
> kupowac drozsze i podciagam go o jeden zabek co 200km. Przewiduje, ze
> wiecej niz 1500km na nim nie zrobie.
>
> W SV mam super wypasiony DID i od 5kkm nie ruszalem regulacji.
>
Ja tez mam tego najlepszego DID-a i regulacji nie tykalem przed 40kkm,
no po ok. 25kkm zmienilem przednia zebatke bo by zjadla lancuch.
--
Artur
ZZR 1200
-
8. Data: 2011-04-27 07:14:47
Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
Od: The_EaGle <e...@j...com>
W dniu 2011-04-26 15:30, AZ pisze:
> On 2011-04-26, Piotr Klimek<usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
>>
>> A ja kupilem do DT najtanszy bezoringowy RK celem sprawdzenia czy oplaca sie
>> kupowac drozsze i podciagam go o jeden zabek co 200km. Przewiduje, ze
>> wiecej niz 1500km na nim nie zrobie.
>>
>> W SV mam super wypasiony DID i od 5kkm nie ruszalem regulacji.
>>
> Ja tez mam tego najlepszego DID-a i regulacji nie tykalem przed 40kkm,
> no po ok. 25kkm zmienilem przednia zebatke bo by zjadla lancuch.
>
Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sobą na końcówce łańcucha i
jeżeli nie lubię naciągać co trzy dni to kupić lepszy niż gorszy
łańcuch... OK... wielkie dzięki.
Pozdrawiam
Rafał
-
9. Data: 2011-04-27 08:10:07
Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-04-27 09:14:47 +0200, The_EaGle <e...@j...com> said:
> Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sobą na końcówce łańcucha i
> jeżeli nie lubię naciągać co trzy dni to kupić lepszy niż gorszy
> łańcuch... OK... wielkie dzięki.
Do DLa nie ma co szczególnie szaleć z łańcuchem - DID VX2 lub VM,
droższe IMHO nie mają sensu.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
10. Data: 2011-04-27 08:45:33
Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 27 Apr 2011 10:10:07 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sobą na końcówce łańcucha i
>> jeżeli nie lubię naciągać co trzy dni to kupić lepszy niż gorszy
>> łańcuch... OK... wielkie dzięki.
>
> Do DLa nie ma co szczególnie szaleć z łańcuchem - DID VX2 lub VM,
> droższe IMHO nie mają sensu.
DL ma spory moment obrotowy, wiec niekoniecznie odpowiedni bedzie dla
niego lancuch zakladany z powodzeniem w innych motocyklach klasy 600.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/