eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWymiana napędu w DL650
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2011-04-26 11:59:26
    Temat: Wymiana napędu w DL650
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Z cyklu - jak zrobić najlepiej? ;)


    Chciałbym się zapytać praktyków. Skończyła mi się możliwość naciągania
    łańcucha. Łańcuch na razie jest napięty OK ale pewnie w ciągu X km
    będzie już luźny. Zębatki sa OK - przynajmniej ta duża...

    I teraz czy jest sens już wymieniać napęd czy jeździć dalej i wymienić
    jak łańcuch będzie już luźny?

    Chodzi mi o znalezienie "złotego środka" w którym jest sens zrobienia
    tego efektywnie bo skoro mogę jeszcze przejeździć z 2 tys km to tak
    zrobię...

    Z drugiej strony w połowie czerwca wybieram się na wycieczkę z 3tys km i
    na pewno przed chce jechać z nowym napędem...

    I teraz drugie pytanie czy występują duże różnice w przebiegach po
    między napędami za 500 albo za 800zł? :) Po prostu czy warto to tych
    300PLNów...

    PS. Ostatnie moto sprzedałem przed wymianą napędu ;P przy 27tys km...

    Pozdrawiam
    Rafał
    DL650





  • 2. Data: 2011-04-26 12:08:56
    Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 26 Apr 2011 13:59:26 +0200) ktos podajacy sie za The_EaGle
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Z cyklu - jak zrobić najlepiej? ;)
    >
    >
    > Chciałbym się zapytać praktyków. Skończyła mi się możliwość naciągania
    > łańcucha. Łańcuch na razie jest napięty OK ale pewnie w ciągu X km
    > będzie już luźny. Zębatki sa OK - przynajmniej ta duża...

    W DT spadl mi lancuch i wyrwal dziure w karterze, tez byl luzny i mialem
    go zaraz wymieniac :/

    To tyle w temacie czekania az sie skonczy regulacja.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 3. Data: 2011-04-26 12:38:32
    Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-26 14:08, Piotr Klimek pisze:

    > To tyle w temacie czekania az sie skonczy regulacja.

    Zaraz tam tyle w temacie.

    Ja na koncowce lancucha zrobilem Mediolan - 3,5 kkm, bo czym innym
    tysiac joebarem po miescie a czym innym na hajłeju.

    Ale w tym przypadku jesli juz sie skonczyla regulacja to watpie nawet
    nie w 2 kkm ale chocby w 1.
    Lancuch degraduje sie nieliniowo czyli im dluzszy tym szybciej sie
    wyciaga :-)

    KJ




  • 4. Data: 2011-04-26 12:49:35
    Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-26, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    >
    > Ja na koncowce lancucha zrobilem Mediolan - 3,5 kkm, bo czym innym
    > tysiac joebarem po miescie a czym innym na hajłeju.
    >
    Ja jak na koncowce napedu wjechalem na hajlej i odkrecilem to uslyszalem
    tylko trrrrrrrytrrrrrryt, do domu jakos wrocilem, najgorzej bylo ruszyc
    w dwie osoby + bagaz. Pozniej wysypalem z pod pokrywy zdawczej zabki a
    raczej resztki zabkow.
    > Ale w tym przypadku jesli juz sie skonczyla regulacja to watpie nawet
    > nie w 2 kkm ale chocby w 1.
    Z moich doswiadczen to max. 500km, u mnie jak juz jest koncowka lancucha
    to mozna naciagac i co 200km.
    > Lancuch degraduje sie nieliniowo czyli im dluzszy tym szybciej sie
    > wyciaga :-)
    >
    Sie zgadza, wrecz bym powiedzial ze geometrycznie. Ja przejezdzilem
    prawie 40kkm bez ani jednego napinania lancucha, wczoraj napialem
    pierwszy raz, za pare dni bede naciagal dalej, zostal mu miesiac zycia.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 5. Data: 2011-04-26 13:00:03
    Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 26 Apr 2011 12:49:35 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Z moich doswiadczen to max. 500km, u mnie jak juz jest koncowka lancucha
    > to mozna naciagac i co 200km.

    A ja kupilem do DT najtanszy bezoringowy RK celem sprawdzenia czy oplaca sie
    kupowac drozsze i podciagam go o jeden zabek co 200km. Przewiduje, ze
    wiecej niz 1500km na nim nie zrobie.

    W SV mam super wypasiony DID i od 5kkm nie ruszalem regulacji.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 6. Data: 2011-04-26 13:19:49
    Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
    Od: "IvanoV" <b...@a...org>

    >
    > W SV mam super wypasiony DID i od 5kkm nie ruszalem regulacji.
    >

    W ZR-7 mam RK za 200zł i jak na razie przez 6kkm też nie wymagał regulacji.

    IvanoV



  • 7. Data: 2011-04-26 13:30:22
    Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-26, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    >
    > A ja kupilem do DT najtanszy bezoringowy RK celem sprawdzenia czy oplaca sie
    > kupowac drozsze i podciagam go o jeden zabek co 200km. Przewiduje, ze
    > wiecej niz 1500km na nim nie zrobie.
    >
    > W SV mam super wypasiony DID i od 5kkm nie ruszalem regulacji.
    >
    Ja tez mam tego najlepszego DID-a i regulacji nie tykalem przed 40kkm,
    no po ok. 25kkm zmienilem przednia zebatke bo by zjadla lancuch.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 8. Data: 2011-04-27 07:14:47
    Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-04-26 15:30, AZ pisze:
    > On 2011-04-26, Piotr Klimek<usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    >>
    >> A ja kupilem do DT najtanszy bezoringowy RK celem sprawdzenia czy oplaca sie
    >> kupowac drozsze i podciagam go o jeden zabek co 200km. Przewiduje, ze
    >> wiecej niz 1500km na nim nie zrobie.
    >>
    >> W SV mam super wypasiony DID i od 5kkm nie ruszalem regulacji.
    >>
    > Ja tez mam tego najlepszego DID-a i regulacji nie tykalem przed 40kkm,
    > no po ok. 25kkm zmienilem przednia zebatke bo by zjadla lancuch.
    >

    Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sobą na końcówce łańcucha i
    jeżeli nie lubię naciągać co trzy dni to kupić lepszy niż gorszy
    łańcuch... OK... wielkie dzięki.

    Pozdrawiam
    Rafał


  • 9. Data: 2011-04-27 08:10:07
    Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-04-27 09:14:47 +0200, The_EaGle <e...@j...com> said:

    > Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sobą na końcówce łańcucha i
    > jeżeli nie lubię naciągać co trzy dni to kupić lepszy niż gorszy
    > łańcuch... OK... wielkie dzięki.

    Do DLa nie ma co szczególnie szaleć z łańcuchem - DID VX2 lub VM,
    droższe IMHO nie mają sensu.


    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 10. Data: 2011-04-27 08:45:33
    Temat: Re: Wymiana napędu w DL650
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 27 Apr 2011 10:10:07 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sobą na końcówce łańcucha i
    >> jeżeli nie lubię naciągać co trzy dni to kupić lepszy niż gorszy
    >> łańcuch... OK... wielkie dzięki.
    >
    > Do DLa nie ma co szczególnie szaleć z łańcuchem - DID VX2 lub VM,
    > droższe IMHO nie mają sensu.

    DL ma spory moment obrotowy, wiec niekoniecznie odpowiedni bedzie dla
    niego lancuch zakladany z powodzeniem w innych motocyklach klasy 600.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: