  • 1. Data: 2009-02-17 20:51:58
    Temat: Wymiana karty wifi w laptopie
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam
    Moze niektorzy czytelnicy odesla mnie na inna liste ale ja postanowilem
    napisac rowniez i tu z prosba o pomoc poniewaz wiele dobrych rad juz tu
    otrzymalem.
    Posiadam Laptop Fujitsu Siemens LifeBook C1320D
    Niestety padła w nim karta wifi.
    Czy moglby mi ktos powiedziec jaką karte (typ złącza) posiada w/w model i
    cos polecic do niego. Karta ktora padla oparta jest na I2200BG. Nigdzie nie
    widze rownież możliwości łatwego dostępu do tej karty aby ja zdemontowac.
    Może ktos już "rozbierał" ten typ laptopa i udzieli mi wskazowek?
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-17 21:23:00
    Temat: Re: Wymiana karty wifi w laptopie
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    roxy wrote:
    > Nigdzie nie
    > widze rownie? mo?liwo?ci ?atwego dostepu do tej karty aby ja zdemontowac.

    W 2 sztukach FS które miałem karta znajdowała się pod klawiaturą, jak
    się wiedziało co rozkręcić to była to kwestia 3 minut.

  • 3. Data: 2009-02-17 21:23:47
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    roxy pisze:
> [...]
    > widze rownież możliwości łatwego dostępu do tej karty aby ja zdemontowac.
    > Może ktos już "rozbierał" ten typ laptopa i udzieli mi wskazowek?

    to karta na mini-pci, umieszczona jest na spodzie pod klapką, albo pod
    klawiaturą, nie znam tego modelu.
    Podnieś klapkę na spodzie, tam jest dostęp do procka, pamięci i może
    wi-fi, jak jej tam nie ma, to podnieś klawiature.

    pawell

  • 4. Data: 2009-02-18 07:17:32
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Użytkownik "roxy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widze rownież możliwości łatwego dostępu do tej karty aby ja zdemontowac.
    > Może ktos już "rozbierał" ten typ laptopa i udzieli mi wskazowek?

    W FS bardzo czesto jedno ze złączy jest pod klawiatura. U mnie akurat jest
    jeden z modułów pamięci. Jak karty nie ma pod klapką od spodu notebooka to
    pewnie będzie pod klawiatura. U mnie akurat zeby wyciagnac klawiature to
    trzeba
    bylo zdemontowac taką zaślepke nad klawiatura (na zatrzaskach), a potem to
    juz dalo się wyciagnac klawiature.W niektorych modelach widzialem klawiature
    montowana na 2 srubki pod ta zaslepka, ale tez taki model gdzie byly 2
    srubki wkrecane
    od spodu laptopa.

    pozdrawiam
    bhk