    From: "roxy" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Wymiana karty wifi w laptopie
    Date: Tue, 17 Feb 2009 21:51:58 +0100

    Witam
    Moze niektorzy czytelnicy odesla mnie na inna liste ale ja postanowilem
    napisac rowniez i tu z prosba o pomoc poniewaz wiele dobrych rad juz tu
    otrzymalem.
    Posiadam Laptop Fujitsu Siemens LifeBook C1320D
    Niestety padła w nim karta wifi.
    Czy moglby mi ktos powiedziec jaką karte (typ złącza) posiada w/w model i
    cos polecic do niego. Karta ktora padla oparta jest na I2200BG. Nigdzie nie
    widze rownież możliwości łatwego dostępu do tej karty aby ja zdemontowac.
    Może ktos już "rozbierał" ten typ laptopa i udzieli mi wskazowek?
    Dziekuje i pozdrawiam