  • 61. Data: 2012-02-10 23:32:47
    Temat: Re: Wymiana akumulatora - zagadka
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 10.02.2012 KrisPolska <n...@w...pl> napisał/a:

    > u mnie klucz 10 grzechotka i 13 nasadowa
    > w kango kurna? 6 kluczy?

    Jak już pisałem: cztery...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 62. Data: 2012-02-10 23:42:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-09 10:13, Ryszard G. pisze:

    > 10 - śruba zaciskająca klewę "minus" ("plus" odkręca się ręką, ma taki
    > wynalazek plastikową nakrętkę)

    Aaa, pamiętam. Ale przez jakiegoś partacza musiałem zmienić na normalne
    klemy.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 63. Data: 2012-02-11 15:48:20
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    >" Akumulator znajduje się po prawej stronie w komorze silnika, między
    > reflektorem a nadkolem...

    o dzięki, widać dzwonili tylko nie tam gdzie trzeba :-)

    brat

  • 64. Data: 2012-02-11 18:34:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-11 14:48:20 +0000, "bratPit" <k...@o...pl> said:

    > o dzięki, widać dzwonili tylko nie tam gdzie trzeba :-)

    Z czasem też coś nie tak:

    "Jako niewprawny pierwszorazowy użytkownik potrzebowałem pół godziny."

    --
    Bydlę

  • 65. Data: 2012-02-11 19:07:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > "Jako niewprawny pierwszorazowy użytkownik potrzebowałem pół godziny."

    Nie wazne, wez wyjmij go do ladowania (na mrozie), albo w razie wypadku
    odlacz od instalacji :)
    Przeciez na takie cos to noz w kieszeni sie otwiera.
    Od teraz jednym z kryteriow kupna auta bedzie u mnie latwosc wyjecia aku i
    wymiany zarowek ;)

    sz.

  • 66. Data: 2012-02-11 19:17:29
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-11 19:07, szufla pisze:

    > Od teraz jednym z kryteriow kupna auta bedzie u mnie latwosc wyjecia aku
    > i wymiany zarowek ;)

    Renault Megane I? :)

  • 67. Data: 2012-02-11 22:37:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-11 18:07:24 +0000, "szufla" <b...@e...pl> said:

    > Nie wazne

    Nieważne.

    > , wez wyjmij go do ladowania (na mrozie), albo w razie wypadku odlacz
    > od instalacji :)

    Popatrzyłem na zdjęcia - na mrozie podejmuję się dzielnie wzywać assistance.
    Ale bez morozu - dlaczego nie? W końcu jest dokładna instrukcja -
    drukujesz, nalepiasz na szybę i sru!
    :-)))

    > Przeciez na takie cos to noz w kieszeni sie otwiera.

    Ale tu mamy problem - mieszamy nasze podejście do samochodów i
    mechaniki (Co? JA, POLAK się nie znam i nie dam rady? JA?!) z
    wizją konstruktorów - konstruktorzy uważają, że tym winien zająć się
    warsztat, nie kierowca.
    Silna specjalizacja. :)

    > Od teraz jednym z kryteriow kupna auta bedzie u mnie latwosc wyjecia
    > aku i wymiany zarowek ;)

    Oj, z żarówkami trafiłeś - wymiana nocą na poboczu czasem potrafi być
    wyzwaniem...

    --
    Bydlę

  • 68. Data: 2012-02-11 22:58:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Nie wazne, wez wyjmij go do ladowania (na mrozie),

    Cóż, wyjmować akumulator na mrozie? Operacja raczej bardzo rzadka.

    > albo w razie wypadku odlacz od instalacji :)

    Cóż, najwyżej straż przewód przetnie.

    > Przeciez na takie cos to noz w kieszeni sie otwiera.

    Bo ponieważ? Takie czasy - nie się tym serwis zajmuje.

    > Od teraz jednym z kryteriow kupna auta bedzie u mnie latwosc wyjecia aku
    > i wymiany zarowek ;)

    Akumulator nieistotny (mam jeszcze "murzyna" do tego zatrudnić?), a
    żarówki w sumie też się w serwisie wymieni. W sumie niby lepiej, jak
    dostęp łatwiejszy dla kierowcy, ale z drugiej strony?

  • 69. Data: 2012-02-11 23:23:13
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nieważne.

    Podobno to wszystko przez ten internet.

    sz.

  • 70. Data: 2012-02-11 23:34:26
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Cóż, wyjmować akumulator na mrozie? Operacja raczej bardzo rzadka.

    Raczej bardzo czesta.

    > Cóż, najwyżej straż przewód przetnie.

    Jak znajdzie, w dodatku moze byc juz za pozno.

    > Bo ponieważ? Takie czasy - nie się tym serwis zajmuje.
    > Akumulator nieistotny (mam jeszcze "murzyna" do tego zatrudnić?), a
    > żarówki w sumie też się w serwisie wymieni.

    Przestan trollowac.

    sz.