-
31. Data: 2018-08-15 21:23:40
Temat: Re: Wyłączanie systemowych
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Tue, 14 Aug 2018 18:48:55 +0200, w
<a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
napisał(-a):
> On Tue, 14 Aug 2018 13:44:44 +0200, "r...@k...pl"
> <r...@k...pl> wrote:
> > Normalnie - wybierasz aplikację z listy i z listy działań wybierasz
> > Wstrzymaj
> > (czy Zatrzymaj).
>
> To da tylko doraźny efekt, po restarcie aplikacja się podniesie.
> Jeśli producent telefonu nie udostępnia w ustawieniach opcji
> "wyłącz" to bez roota można to zrobić tylko przez adb pm hide.
U mnie nie wstaje po restarcie -- wisi jako wstrzymana, a jej ikona znika.
Ale mam roota.
-
32. Data: 2018-08-15 21:26:04
Temat: Re: Wyłączanie systemowych
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Wed, 15 Aug 2018 12:33:26 +0200, w <5b740109$0$686$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
> Żadne rooty i piracka ingerencja w urządzenie
Root to nie jest żadna piracka ingerencja.
Jeżeli w Win pracujesz na koncie admina, to też piratujesz system?
W tablecie miałem np. wyłączonego multiusera.
Ale żeby zmienić parametr allow_multiuser z 0 na 1, to musiałem wyedytować plik
systemowy.
-
33. Data: 2018-08-16 14:54:44
Temat: Re: Wyłączanie systemowych
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-08-15 o 21:26, r...@k...pl pisze:
> Wed, 15 Aug 2018 12:33:26 +0200, w <5b740109$0$686$65785112@news.neostrada.pl>,
> Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
>
>> Żadne rooty i piracka ingerencja w urządzenie
> Root to nie jest żadna piracka ingerencja.
> Jeżeli w Win pracujesz na koncie admina, to też piratujesz system?
> W tablecie miałem np. wyłączonego multiusera.
> Ale żeby zmienić parametr allow_multiuser z 0 na 1, to musiałem wyedytować plik
> systemowy.
>
Sprzęt z Androidem to jednak co innego niż np Linux, w nim producent nie
daje możliwości pracowania użytkownikowi w trybie admina. Także wielu
producentów wycofuje się z gwarancji gdy użytkownik będzie się upierał
aby pracować w tym trybie. I tu jest właśnie pies pogrzebany - mój
sprzęt jest nowy i jestem z niego mega zadowolony, tak że przynajmniej
na razie nie będę niczym ryzykował.
-
34. Data: 2018-08-16 16:07:16
Temat: Re: Wyłączanie systemowych
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Thu, 16 Aug 2018 14:54:44 +0200, w <5b7573a0$0$607$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
> Sprzęt z Androidem to jednak co innego niż np Linux, w nim producent nie
> daje możliwości pracowania użytkownikowi w trybie admina. Także wielu
> producentów wycofuje się z gwarancji gdy użytkownik będzie się upierał
> aby pracować w tym trybie.
To ktoś reklamuje jeszcze sprzęt z tytułu gwarancji?
> I tu jest właśnie pies pogrzebany - mój
> sprzęt jest nowy i jestem z niego mega zadowolony, tak że przynajmniej
> na razie nie będę niczym ryzykował.
Tomasz Pecha.
-
35. Data: 2018-08-17 14:20:49
Temat: Re: Wyłączanie systemowych
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-08-16 o 16:07, r...@k...pl pisze:
> Thu, 16 Aug 2018 14:54:44 +0200, w <5b7573a0$0$607$65785112@news.neostrada.pl>,
> Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
>
>> Sprzęt z Androidem to jednak co innego niż np Linux, w nim producent nie
>> daje możliwości pracowania użytkownikowi w trybie admina. Także wielu
>> producentów wycofuje się z gwarancji gdy użytkownik będzie się upierał
>> aby pracować w tym trybie.
> To ktoś reklamuje jeszcze sprzęt z tytułu gwarancji?
Jasne, dwa moje telefony wstecz reklamowałem Alcatela, i po prostu z
nieba (bo był to straszny kit) mi spadła propozycja zwrotu pieniędzy, bo
serwis telefonu nie potrafił naprawić i nie mieli takiego modelu na wymianę.
Tak że warto liczyć na gwarancję.
>
>> I tu jest właśnie pies pogrzebany - mój
>> sprzęt jest nowy i jestem z niego mega zadowolony, tak że przynajmniej
>> na razie nie będę niczym ryzykował.
> Tomasz Pecha.
>
E tam - pech, w tym przypadku to stanowczo za duże słowo.
-
36. Data: 2018-08-18 18:45:17
Temat: Re: Wyłączanie systemowych
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Fri, 17 Aug 2018 14:20:49 +0200, w <5b76bd21$0$606$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
> W dniu 2018-08-16 o 16:07, r...@k...pl pisze:
> > Thu, 16 Aug 2018 14:54:44 +0200, w <5b7573a0$0$607$65785112@news.neostrada.pl>,
> > Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
> >
> >> Sprzęt z Androidem to jednak co innego niż np Linux, w nim producent nie
> >> daje możliwości pracowania użytkownikowi w trybie admina. Także wielu
> >> producentów wycofuje się z gwarancji gdy użytkownik będzie się upierał
> >> aby pracować w tym trybie.
> > To ktoś reklamuje jeszcze sprzęt z tytułu gwarancji?
>
> Jasne, dwa moje telefony wstecz reklamowałem Alcatela, i po prostu z
> nieba (bo był to straszny kit) mi spadła propozycja zwrotu pieniędzy, bo
> serwis telefonu nie potrafił naprawić i nie mieli takiego modelu na wymianę.
> Tak że warto liczyć na gwarancję.
Ja reklamuję z rękojmi, gwarancji nawet nie czytam.
> >> I tu jest właśnie pies pogrzebany - mój
> >> sprzęt jest nowy i jestem z niego mega zadowolony, tak że przynajmniej
> >> na razie nie będę niczym ryzykował.
> > Tomasz Pecha.
>
> E tam - pech, w tym przypadku to stanowczo za duże słowo.
Ja reklamowałem zrotoowany telefon (chyba nawet 2x) i nie było problemy.
Jeden raz zrobiłem tylko unroot, bo ewidentnie był do wymiany.
-
37. Data: 2018-08-19 09:10:52
Temat: Re: Wyłączanie systemowych
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-08-18 o 18:45, r...@k...pl pisze:
>
>> Jasne, dwa moje telefony wstecz reklamowałem Alcatela, i po prostu z
>> nieba (bo był to straszny kit) mi spadła propozycja zwrotu pieniędzy, bo
>> serwis telefonu nie potrafił naprawić i nie mieli takiego modelu na wymianę.
>> Tak że warto liczyć na gwarancję.
> Ja reklamuję z rękojmi, gwarancji nawet nie czytam.
Ojejku, chcesz się spierać o nazwę gwaranta?
>
>>>> I tu jest właśnie pies pogrzebany - mój
>>>> sprzęt jest nowy i jestem z niego mega zadowolony, tak że przynajmniej
>>>> na razie nie będę niczym ryzykował.
>>> Tomasz Pecha.
>> E tam - pech, w tym przypadku to stanowczo za duże słowo.
> Ja reklamowałem zrotoowany telefon (chyba nawet 2x) i nie było problemy.
> Jeden raz zrobiłem tylko unroot, bo ewidentnie był do wymiany.
Ja też w różnych sklepach zwracałem zakupiony sprzęt, aż przyszedł czas
że nie dostałem zwrotu gotówki ani wymiany na inny, poszedł na naprawę
do serwisu. Mam ryzykować że zwrócą nienaprawiony bo mi fabryczna
aplikacja do SMSów trochę niedomaga? Nadawanie sobie praw Admina jest
złamaniem umowy gwarancyjnej, tak że w Twoim wypadku możesz mówić o
szczęściu że ci uznali reklamację.
-
38. Data: 2018-08-20 11:55:25
Temat: Re: Wyłączanie systemowych
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Sun, 19 Aug 2018 09:10:52 +0200, w <5b79177b$0$675$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
> Ja też w różnych sklepach zwracałem zakupiony sprzęt, aż przyszedł czas
> że nie dostałem zwrotu gotówki ani wymiany na inny, poszedł na naprawę
> do serwisu. Mam ryzykować że zwrócą nienaprawiony bo mi fabryczna
> aplikacja do SMSów trochę niedomaga?
No to sobie "nie ryzykuj" i męcz się :)
> Nadawanie sobie praw Admina jest
> złamaniem umowy gwarancyjnej, tak że w Twoim wypadku możesz mówić o
> szczęściu że ci uznali reklamację.
Nie interesuje mnie umowa gwarancyjna, nawet jej nie czytam i nie korzystam z
niej :) Z niewiedzy nawet nie wiesz o czym piszesz. Żadnego szczęścia nie
miałem -- łaski nie robili, musieli naprawić z tytułu rękojmi.
-
39. Data: 2018-08-20 16:05:58
Temat: Re: Wyłączanie systemowych
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-08-20 o 11:55, r...@k...pl pisze:
> Sun, 19 Aug 2018 09:10:52 +0200, w <5b79177b$0$675$65785112@news.neostrada.pl>,
> Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
>
>> Ja też w różnych sklepach zwracałem zakupiony sprzęt, aż przyszedł czas
>> że nie dostałem zwrotu gotówki ani wymiany na inny, poszedł na naprawę
>> do serwisu. Mam ryzykować że zwrócą nienaprawiony bo mi fabryczna
>> aplikacja do SMSów trochę niedomaga?
> No to sobie "nie ryzykuj" i męcz się :)
>
>> Nadawanie sobie praw Admina jest
>> złamaniem umowy gwarancyjnej, tak że w Twoim wypadku możesz mówić o
>> szczęściu że ci uznali reklamację.
> Nie interesuje mnie umowa gwarancyjna, nawet jej nie czytam i nie korzystam z
> niej :) Z niewiedzy nawet nie wiesz o czym piszesz. Żadnego szczęścia nie
> miałem -- łaski nie robili, musieli naprawić z tytułu rękojmi.
>
I tak trzymaj.