eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWyłączanie systemowychRe: Wyłączanie systemowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Wyłączanie systemowych
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <r...@4...com>
    <5b714619$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>
    <5b740109$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <5b7573a0$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@4...com>
    <5b76bd21$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...com>
    <5b79177b$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@4...com>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 20 Aug 2018 16:05:58 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 20
    Message-ID: <5b7aca45$0$584$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.181.22
    X-Trace: 1534773829 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 584 188.33.181.22:1724
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2241
    X-Received-Body-CRC: 3121795392
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086842
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-08-20 o 11:55, r...@k...pl pisze:
    > Sun, 19 Aug 2018 09:10:52 +0200, w <5b79177b$0$675$65785112@news.neostrada.pl>,
    > Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
    >
    >> Ja też w różnych sklepach zwracałem zakupiony sprzęt, aż przyszedł czas
    >> że nie dostałem zwrotu gotówki ani wymiany na inny, poszedł na naprawę
    >> do serwisu. Mam ryzykować że zwrócą nienaprawiony bo mi fabryczna
    >> aplikacja do SMSów trochę niedomaga?
    > No to sobie "nie ryzykuj" i męcz się :)
    >
    >> Nadawanie sobie praw Admina jest
    >> złamaniem umowy gwarancyjnej, tak że w Twoim wypadku możesz mówić o
    >> szczęściu że ci uznali reklamację.
    > Nie interesuje mnie umowa gwarancyjna, nawet jej nie czytam i nie korzystam z
    > niej :) Z niewiedzy nawet nie wiesz o czym piszesz. Żadnego szczęścia nie
    > miałem -- łaski nie robili, musieli naprawić z tytułu rękojmi.
    >

    I tak trzymaj.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: