-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Wyłączanie systemowych
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <r...@4...com>
<5b714619$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<5b740109$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@4...com>
<5b7573a0$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@4...com>
<5b76bd21$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
<t...@4...com>
<5b79177b$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@4...com>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Mon, 20 Aug 2018 16:05:58 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 20
Message-ID: <5b7aca45$0$584$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.33.181.22
X-Trace: 1534773829 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 584 188.33.181.22:1724
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2241
X-Received-Body-CRC: 3121795392
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086842
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-20 o 11:55, r...@k...pl pisze:
> Sun, 19 Aug 2018 09:10:52 +0200, w <5b79177b$0$675$65785112@news.neostrada.pl>,
> Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
>
>> Ja też w różnych sklepach zwracałem zakupiony sprzęt, aż przyszedł czas
>> że nie dostałem zwrotu gotówki ani wymiany na inny, poszedł na naprawę
>> do serwisu. Mam ryzykować że zwrócą nienaprawiony bo mi fabryczna
>> aplikacja do SMSów trochę niedomaga?
> No to sobie "nie ryzykuj" i męcz się :)
>
>> Nadawanie sobie praw Admina jest
>> złamaniem umowy gwarancyjnej, tak że w Twoim wypadku możesz mówić o
>> szczęściu że ci uznali reklamację.
> Nie interesuje mnie umowa gwarancyjna, nawet jej nie czytam i nie korzystam z
> niej :) Z niewiedzy nawet nie wiesz o czym piszesz. Żadnego szczęścia nie
> miałem -- łaski nie robili, musieli naprawić z tytułu rękojmi.
>
I tak trzymaj.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-14 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-02-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-14 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-02-14 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-14 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-02-14 Ściemniacze na parkingach
- 2025-02-13 kilka pytań o klimę
- 2025-02-13 genialny pomysł
- 2025-02-12 diesel z otwartą komorą
- 2025-02-14 60 mA dużo czy spoko?
- 2025-02-13 Jaka moc wi-fi ?
- 2025-02-12 Drabina rozsuwana
- 2025-02-13 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=