    From: "Skrzekacz" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Wyłączanie się urządzeń USB.
    Date: Mon, 28 Dec 2009 09:16:01 +0100

    Witam

    Od jakiegoś czasu urządzenia podłączone do portów USB potrafią się same
    wyłączyć. Płyta głowna to Asus P5K, system to WinXP.
    Np. myszka podłaczona do USB (płyta nie ma PS2) w pewnym momencie przestaje
    działać (odłącza się nawet w trakcie poruszania myszką), dioda przez chwilę
    jeszcze się świeci, poczym gaśnie i pomaga wyjęcie i włożenie ponownie
    myszki do portu USB. Sytuacja potrafi powtórzyć się kilkukrotnie w ciągu
    dnia (dziś rano dwa razy w ciągu godziny).
    Podobnie dzieje się ze skanerem.
    Tylko podłaczone do USB pendrive działają normalnie (tzn. nie zauwazyłem
    żadnych dziwnych objawów).
    Próbowałem wyłączać oszczędzanie energii na portach USB, ale to nie pomaga.
    Podejrzewam problem sprzętowy (płyta główna), niemniej może to jednak
    system.
    Może ktoś podsunie jakieś pomysły gdzie szukać problemu. Z góry dziękuję.